2år er ganske lenge

der fløy tiden gitt og jeg har ikke skrevet noen ting på over 2 år. Det er som overskriften sier ganske lenge det.

jeg har vel strengt talt ikke hatt all verden å skrive om heller, fordi ingenting har egentlig endret seg så veldig i livet mitt.

jeg har fortsatt altfor dårlig tid, går fortsatt på barnehagelærerutdanninga, bare at jeg nå har flydd av sted og skal snart avslutte 3. Av 4 år. Så det nærmer seg lyset i tunnelen nå. Det er deilig å vite. Da skal jeg endelig få mer tid der jeg trives aller best, i barnehagen.

Jeg jobber også fortsatt deltid på Elixia Carl Berner, og kan veldig gjerne hjelpe deg med et medlemskap eller passe kid´n din etc. Det var faktisk en kollega av meg der som nevnte at hun hadde kommet over denne bloggen og gjorde meg oppmerksom på at åja, jeg har prøvd å blogge jeg ja. Så jeg bestemte meg for å hive ut et innlegg da, men om det kommer noen fler det vet jeg ikke.

Jeg har jo forøvrig også landa i 30åra nå, og føler meg som en gammel kjærring, neida.. Joda.. Neida. Det er ikke så ille. Jeg har fått et nydelig tantegull – bestis har verdens fineste lille gull.
og jeg har kost meg hele høsten som var med drama, musikk og forming på skolen og avslutta faget med veldig gode karakterer med verdens beste gruppe.

dagen idag har jeg vært noen timer på jobb, før jeg nå sitter å venter på at en deig skal heve så jeg kan bake ut kanelsnurrene mine. Det ligger en oppskrift her.

Så har jeg et arbeidskrav som ligger og venter, men å bake boller på en solskinnsdag synes jeg er viktigere prioritering.

Categories: baking, friendship, fun, life | Tags: , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Blog at WordPress.com.