Søppel

Nå blir det klaging, men jeg er pisslei folka i blokka mi. Hele rekke er rævva på å sortere søppel, det ligger 3lg nudler og grønnsaker på bakken utafor bakdøra vår..
Folk kaster møbler, nei de kaster det ikke de setter det i søppelboden.. Og det aller verste de kaster plastposer i papiravfallet.. Og de har faktisk vært i min søppelpose og henta ut en bankvittering og gitt meg beskjed om å ikke kaste papir i restavfall.. Ok sorry jeg var litt stressa på tirsdag før jobb og glemte å sortere den posen med noen papirer i.. Men papir i restavfall er ikke jeg den eneste syndebukken av. Og det skjer 1 gang i årets..

Se på deg selv før du klager på andre, jeg og Line er faktisk veldig gode på kildesortering.. Og fra nå av makileres alle papirer med mitt navn på før de havner i søpla fordi det at jeg ikke sorterer riktig en gang et par papirer er faktisk ikke den verste trusselen mot global oppvarming og miljøet.. Skal du arrestere noen, sett opp et kamera så får du se de virkelige syndebukkene.. I guarantee you..

/end of rant.

Categories: Uncategorized | 3 Comments

Post navigation

3 thoughts on “Søppel

  1. LIKERIKKE. Folk, ass.
    Her skjer ikke engang søppelsortering. Det e’kke no vits, for alt blir sendt til Sverige og brent uansett. Renovest, takk skalduha, liksom

  2. Åååh så slitsomt! Vet nesten ikke hvordan man skal ta tak uten at folk blir suuure som fy

  3. Det er så forskjellig fra sted til dted om hvordan man sorterer søppel! Hjemme hvor jeg er ifra så går det meste i samme søppelpose. Der hvor mamma bodde for et år siden sorterte de kun ut matsøppel og alt annet havnet i en annen dunk. Her i Trondheim skal ALT sorteres! Sliter litt med å holde kontroll egentlig! Men prøver så godt jeg kan

    Ikke noe gøy når noen kommer og skjeller en ut på grunn av en liten feil man har gjort EN gang! Dumme folk!😛

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

