Når livet smiler

Sola skinner ute og jeg føler at endelig er livet mitt tilbake på skinner også:) (did you see what I did there? Haha)

Jeg har fått nesten litt mange gode beskjeder i det siste at jeg nesten ikke tror på det. Noe kan jeg jo røpe, mens andre ting kommer litt etterhvert;) jeg er fortsatt singel så nei det er ikke barn på vei;) slik min kjære bror spekulerte i her om dagen;)

20130723-202027.jpg

Fra 13.august er jeg deltidsstudent, og veldig trygt og godt at Stine er der med meg og. Jeg får fortsette i stillingen min på disp litt lenger:)
Jeg skal få lov å prøve meg litt i resepsjonen på Elixia, gleder meg til nye utfordringer:)

Imorgen tar jeg en liten verdalsferie, jeg gleder meg til å komme hjem til pappa og bare ha fri litt etter mye elixia i sommer. (Jeg trives på elixia og altså) jeg gleder meg til å se kjentfolk hjemme, til å oppleve årets spel, utifra bilder ser det magisk ut:) få det med dere om dere er i trøndelag. 25. og 27-29. Juli kl 23:00. For første gang som nattforestilling<3

Avslutter med et bilde fra turen hjem fra kino igår hvor jeg og FineStine gikk oss på en trivelig kjent mann:)

Categories: life | Tags: , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Når livet smiler

  1. Ting smiiiler virkelig og går din vei for tida ja! Flott yrke =D

  2. Gratulerer med studieplass!!!😀 bra og ikke minst viktig yrke!
    spent på hva mer fintsom skjer i livet!
    kos deg masse med ferie og god mat og drikke og spel!DET er noe jeg har sykt lyst til å se en gang (hadde jo vært gøy å være med også,hehehe, men det blir jo ikke så lett når man ikke bor i nærheten ;))

  3. Gratulerer med studieplass! Kjempeflott at du kom inn, slik at du kan lære masse mer! Og så spennende med resepsjonsjobbing på Elixia.😀😀

  4. Gratulerer! Det blir nok kjempebra. Har litt lyst til å ta den utdanniga selv. Fortsatt god sommer, søte deg!

  5. haha, man kan få barn å fremdeles være singel da😛
    Grattis med studieplass-blir nok bra😀

    http://musingsofdee.tumblr.com/

  6. Gøy med skole😀 og hurra for så mange gode beskjeder for tiden, deilig når det er sånn:)

  7. Åh, så FINT!!!! HURRA!!!! Gratulerer og sånt😀 Stor klem fra meiii!

  8. Gratulere så my snuppa mi, så spennanes med ny utdanning!🙂 Håpe det feill i smak!

  9. Jeg savner blogginga diii!😦 Men skjønner jo at du nok er opptatt med både skole og jobb🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

