Cheerio ;)

Fikk visst litt ferie allikevel🙂
Plutselig satt jeg og Sarah der med Londonbilletter🙂 så nå blir det shopping, drinker og musicals. bra det er lønningsdag neste uka!

Avreise er grytidlig lørdag morgen, men jeg tror ikke jeg rekker å blogge imorgen mellom pakking og jobbing🙂
Når jeg kommer hjem er det litt mer jobbing, så stikker jeg hjem til skitværet i Trøndelag for å jobbe litt frivillig under årets spel🙂 Gruer meg bittelitt til å være tilskuer, men gleder meg aller mest til å se på de flinke danserne og årets solleik🙂
uansett, ha en flotters helg, krysser fingrene for litt sol både her og der🙂

Edit: har prøvd utrolig mage ganger å legge ved et londonbilde, men wordpress er visst ikke helt med idag, så da blir det dessverre et bildeløst innlegg..hvis noen vet hva som feile dustewordpress let me know..

Categories: England, friendship, fun, life | 6 Comments

Post navigation

6 thoughts on “Cheerio ;)

  1. Så kjekt med Londontur! E lenge siden eg har vert i London, så hadde gjerna blitt med dokke;) Kos dokke masse!

  2. Ååå! det høres kjempe hyggelig ut! kos deg masse!🙂 London er fantastisk. Hvis jeg kan anbefale dere å se en musikal (hvis dere er påvirkelige) så vil jeg anbefale Matilda. Har ikke sett den selv enda, men musikken er helt fantastisk og er laget av Tim Minchin (så det må jo være bra), pluss at Matilda er jo en helt fantastisk historie som jeg tror er helt fantastisk på scenen!
    Hvordan gikk det forresten med broren din sin danseaudition?

  3. Vi tenkte å se den, men den var utsolgt:(

  4. Høres kjekt ut! Håper du koste deg på tur og at vi får se bildene en annen gang da=)

  5. Ja! Jeg vet det, og jeg hadde gitt samme råd til mine venner dersom de hadde tenkt som meg, men valgene er skumle å ta forde :p
    Jeg kom inn på faglærerutdanning i musikk, etter å ha jobba i barnehage i høst ble jeg bombesikker på at det var dette jeg ville. ER så utrolig trivelig å jobbe med barn, det vet du vel selv😉 Og gratulerer med studieplass!
    Du vokste opp i verdalen? Jeg var i levanger på opptaksprøve i vinter, det var så fint der!

  6. Håper det var RÅbra!!! Hihhi

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

