Sommerferie?

Imorgen er siste dag med barnehage, og vi er godt igang med å pakke ned for sommeren.
Sommerbarnehage er ålreit det, men få barn, vi spiser is og bare koser oss.
Selvsagt har det vært noen tårevåte avskjeder med flotte førskolebarn❤ De fleste har jo vært der like lenge som meg, så det er rart at de forsvinner nå, de store flotte ungene våre.
Men vi får jo noen nye fine unger til høsten❤ elsker å jobbe med barn.
Blir spennende å rart med 50% stilling fra august, men jeg gleder meg til å lære mer om det pedagogiske arbeidet vi gjør i barnehagen, og bare utvikle meg til å bli en bedre veileder, leder, leker og alt som følger med.

Sommerferie ja, hehe. joda blir jo litt, men nå som barnehagen er stengt, er jeg tilgjengelig for Elixia, og flaks for meg så får jeg jobbe litt😀 har lagt inn en kjapp tur hjemom, for å få med meg spel og sånt da vettu😉 må bare mikse og trikse litt for å få vaktene til å gå opp😉 Så det blir miniferie, og så blir det en tur til sverige for å hamstre mat haha, skal jo bli student:P
ellers er det kino, kafe, o.l. som gjelder.. kanskje jeg blir flink til å trene i sommer og😛

Men nå er det på tide å krype under dyna så jeg kommer meg på jobb imorgen.

God sommer alle sammen “)

20130704-234006.jpg

Categories: Uncategorized | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “Sommerferie?

  1. Skal si du jobber på. Blir rik i sommer sikkert;) Skal du starte på skole til høsten eller, siden du skal lære mer? jeg har så lyst til å begyne å bruke utdannelsen min mer nå, så får bare håpe at ting kan bli tilrettelagt for meg til å komme i gang snart også. Håper du koser deg med det du gjør iallefall!

  2. Ps og det fine med å jobbe der du gjør er jo at du kan gå å planlegge litt oppi hodet hvilke av apparatene du skal kaste deg over senere etter jobb😛

  3. Flink du er til å jobbe, fina! Skjønner også at det blir gøy å lære litt mer om det pedagogiske som foregår i barnehagen😀 Hva tenker du å studere fra høsten av?:)

  4. Du står jammen på!😀 Men det er bra! Hektiske dager kan være kjekt det. Og deilig med sommerferie fra barnehagen også kan jeg tenke meg. Uansett hvor gøy det er, så er det vel godt med litt fri også?🙂

  5. Åå! høres så deilig ut! sommerferie er så digg!
    Å jobbe i barnehage er såå koselig. Jeg jobba jo bare i 5 mnd i høst, men jeg ble utrolig knytta til mange av ungene, og jeg stikker ofte innom for å få en klem og ti til. Unger er sååå fine!!!
    Skal du begynne på førskolelærerutdanning? Eller heter det barnehagelærer nå, som du begynner å studere til høsten?!🙂

    Kos deg masse med sommerferie, og da får vi kansjke noen oppdateringer om hva du bedriver med om sommeren?🙂

  6. Hurra for sommerferie😉

    / Tusen tusen takk, me lo av ganske masse egentlig, mest av kvarandre hehe😉

  7. Goood sommerferie🙂

    http://www.musingsofdee.no

  8. Fina mi❤ kos dæ masse i ferien!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

