Oops.. i did it again

20130624-224406.jpg

Plutselig flyr tida og jeg kan omtrent ikke huske sist jeg var inne på bloggen. Jeg driver fortsatt med pole innimellom, og klarte og dra med meg Renate på det i uk:) der bildet også er ifra:) gøy!
Livet suser og går i Trondheimsveien, vi hadde innflytningsfest helga som var, og de som fikk snapchats av meg har vel skjønt at festen var vellykket hehe.

Jeg var en uke i Wolverhampton + en shoppingtur til London med beste jenta mi.
Hvor jeg fikk hilse på svensken, drukket min egen kroppsvekt i cider og drinker og sett mcfly. og ikke bare det. Jeg traff jo også Siv og Nina, men hun tror jeg ikke blogger:) veldig koselig, kreds til dine pizzaspisingskills altså!
Image

Ellers er det mye jobb, både i barnehagen og Elixia, vi skal ha noen nye folk på plass før vi kan ta ferie, og med en gang ferien starter i barnehagen blir det forhåpentligvis mye tid på Elixia, jeg må jo ha noe å finne på i sommer, og jeg trenger litt ekstra cash.
Livet som deltidsstudent kan nok bli en utfordring økonomisk så det er greit å ha litt i bakhånd når regningene kommer.

Igår var jeg på 30 seconds to mars konsert på Sentrum Scene med Line og Monica. Sistenevnte har venta i 8 år på å se dem live, det var a blidspent storesøster solhaug som gikk derifra:) Det var mye mer intimt enn konserten i London for 3 års tid siden, og egentlig genrelt bedre stemning også. I konsertrusen så endte jeg og Line opp med billetter til Paramore imorgen kveld, det blir nok ålreit det og. De har jeg jo faktisk ikke sett live før.
og Sentrum Scene er en bra konsert venue🙂

20130624-224245.jpg

Categories: Uncategorized | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “Oops.. i did it again

  1. Haha det er ikke sant! Jeg skrev akkurat overskrifta på mitt neste innlegg. Ganske likt ditt😛 Dog et annet innhold, hehe..Så mye kjekt du har opplevd da! Hva er ellers planene for sommeren og fremtida?=)

  2. ÅH, jeg har SÅ lyst til å se Paramore i dag, men har ingen å gå med.. snufs. Misunnelig på 30 seconds to Mars også, har blitt veldig glad i dem den siste tida. Høres ut som du koser deg om dagen i alle fall! Blogg mer da!😉

  3. Såå koselig å se at du dukker opp i bloglovinfeeden!!🙂
    Poledancing er dritkult, og visst nok helt drøyt bra trening så du blir helt sikkert fit!!! Ser ut somdu har hatt det fint i det siste i allefall!🙂 kosi!

    Paramore er digg da!!! heeeldig!!!

    (jeg sendte en kommentar i sta, men jeg er usikker på om den kom frem)

    sv: fint at vi er flere. Jeg kan ofte bli pinlig berørt hvis folk er utrolig personlig med meg, derfor er jeg ikke så flink å være det selv, men noen ganger så har man bare lyst å skrive om alt som plager en, bare sette ord på det liksom. Men det er vanskelig. Det er en grunn til at jeg nesten ikke deler bloggen min med noen jeg kjenner personlig i alelfall! :p
    Men jeg syns godt du kan skrive litt personlige innlegg, i allefall litt oftere, så vet vi hvordan du har det😉

  4. wtf

  5. Hæ? Hva da enya?

  6. wops… nå ble det surr her i kommentarfeltet ditt.
    hahah! Jeg la igjen to kommentarer uten at noen av de kom frem, så måtte jeg bare ta en test. hahah! du kan godt slette den der wtf kommentaren xD

    Syyykt koselig å se at du dukker opp i bloglovinfeeden!!🙂 poledancing er sykt kult! og visst nok helt enormt bra trening, så du er nok ganske fit! hehe!

    Ser ut som du har att det bra i det siste!! det er fint! og paramore er jo DRITKULT!😀

    sv: Fint vi er enig da i allefall! Det å være personlig er ofte skikkelig vanskelig. Det er jo en grunn at jeg nesten ikke deler bloggen min med noen jeg kjenner personlig, for jeg er redd for at de skal vite ting om meg som blir for personlig. Hvorfor jeg syns det er greit at “fremmede” vt det er jeg litt mer usikker på. heheh! men jeg syns godt du kan skrive litt flere personlige innlegg, i allefall så vi vet hva du gjør og hvordan du har det!🙂🙂

  7. Du har jo gjort både det ene og det andre!! OG VI HAR MØTTES! Enda litt starstrucked😉 (Og hadde helt glemt det med pizzaen… Det var bra du minte meg på det – må på pizza hut flere ganger, altså!) Fin post, så absolutt, wiii!

  8. Jeg har lyst til å prøve ut poledance, finner det fasinerende hvordan folk greier å surre seg rund og løfte seg opp osv osv. Kan du si noen ord om det, eller linke til et innlegg om du har skrevet om det tidligere?🙂

  9. Hei Elise,
    Har ikke skrivd om det før men kan godt lage et innlegg om det hvis du vil?🙂 det er ihvertfall veldig gøy

  10. Tusen tusen takk, det va supert å bli ferdig😉 Ser ut som du har hatt det finfint asså. Konserter e så bra. Musikk e så bra. Årh. Glede meg te Øya. Så du har sett Ola på bunnpris? Bor du på sinsenterrassen ell? Hvis du ser meg ein gong må du jo bare sei hei, det gjelde jo hvis du ser trommisen og. Han sa “har jeg blitt semikjendis a gitt” når eg leste kommentaren din, haha. Morro😉

  11. Jeg bor rett nedenfor. Ser jo på instagram innimellom at du f.eks har gått undergangen et par timer etter jeg var der o.l. hehe..🙂
    Semikjendis vettu, sinsenkjendis🙂

  12. Jeg har ikke helt fått med meg at du blogger her, derfor jeg ikke har sagt noe i det siste😮 /litt træg

    MEN, gøy med konsert! OG gøy med englandstur:D ogogog, du er fin du!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

