Ny start

Da har jeg flytta igjen!
Puh! Tradisjon å flytte en gang i året, nå har jeg ca 1 uke før jeg får samboer!
Får nyte stillheten mens jeg kan og pakke ut i fred og ro hehe:)

Litt spent på hvordan det blir å bo på sinsen, det er veldig multikulturelt og mye mennesker her oppe har jeg merka.

Men kort vei til begge jobber er veldig bra:) jeg er happy:)

20130421-224310.jpg

Internett og sånt kommer med samboeren da, så jeg får overleve med å se film og surfe litt på mobilen:p her blir det nok å overskrivde nedlastinga litt denne mnd tror jeg hehe

Categories: Uncategorized | 6 Comments

Post navigation

6 thoughts on “Ny start

  1. Gratulerer og lykke til!! (17 dager til vi kan møtes opp, wiiiiii – jeg gleder meg, jeg!!)

  2. wihu! Gratulerer med ny leilighet!!

    Hehe, selv om man noen ganger overskrider nedlastninger er det litt deilig å ikke ha tilgang til internett også;)

  3. Jeg tror du kommer til å trives braaa jeg=) God med litt stillhet mens du venter og prøver å bli kjent med ditt nye hjem sikkert! Håper vi får sett mer etter hvert

  4. blir nok kjempefint!:)

  5. Herlig!🙂

  6. Haha, bra det ikke er bare meg som flytter hvert år:p🙂

    http://www.musingsofdee.no

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

