Yes!

Da blir det flytting!
Jeg og Line fikk en fin fin leilighet lå sinsen. Det var faktisk den første visninga vi var på. Vi overtar 15.april, og 1.mai skal jeg være ute herifra. Har allerede brukt deler av påska på pakking:) bare det jeg trenger minst. Noen bøker, filmer, cder og sånt. Pluss at jeg har gått gjennom klærne mine og sortert. Klar for byttekveld med noen av jentene🙂

Idag var jeg med Hector på fridays. Han skal flytte hjem til Filipinene 1.juni, så det var fint å få litt kvalitetstid. Er fortsatt stappmett, må nok satse på å enten komme meg på elixia eller finne løpeskoa mine imorra.

Håper dere har hatt en fin påske og nyter siste rest av fri:)

20130331-221515.jpg

Categories: Uncategorized | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Yes!

  1. Så kjekt med blogging fra deg:)
    spennande med ny leilighet! Komme nok te Oslo i august og då vil eg besøka deg:)

  2. Å! så artig! gratulerer med leilighet! Fortsatt fin påske til deg, Ida! :)))))

  3. Så fint at dere fikk leiligheten:) Påsken min har vært finfin:)

  4. Høres ut som ting er fint rundt deg om dagen og det er godt med en oppdatering fra deg!! Pakking er trim det også😉 Er våren på vei i Oslo eller?

  5. Hurra for flytting! Har selv flytta til Trondheim nå på hybel i et kollektiv, men blir vel flytting igjen til sommeren/høsten tenker jeg ;D
    Håper du har hatt ei fin påske snuppa❤

  6. Åh, byttekveld, så FINT!! Og gratulerer så mye😀

  7. Gøy med flytting!:D Driver selv og titter på et nytt sted, vanskelig å finne noe i den rette prisklassen med passelig størrelse! Og hurra for byttekveld😀

  8. Så gøy! Gratulerer!🙂 Byttekveld er alltid gøy! Håper du har hatt en koselig påske!🙂

  9. Gratulere så my snuppa, æ e så gla for at dåkk fainn leilighet så fort og greit. Glede mæ te å besøk dæ på nyplassen å🙂

  10. Gøy med ny leilighet da:) Blir nok bra – er på jakt selv i disse dager🙂
    http://www.musingsofdee.no

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

