JUST D.A.N.C.E

Har gjort så mye gøy denne helga at jeg kan ikke få sagt det.
Christina på krønsj i Oslo kan det å lage danseconventions. Nå skal jeg bare smile lenge og holde på denne god følelsen som 14 dansetimer fordelt på to dager gir. Sliten og lykkelig.
Har danset jazz, hip hop, dancehall, afrohouse, house og min favoritt chair tease. Så langt unna hva jeg gjør til vanlig men ufattelig kult.
Ha en fortreffelig søndagskveld alle sammen.
Mens jeg svever rundt på min sky av inspirasjon og danseglede.
Mwah

20130310-211952.jpg

20130310-222518.jpg

Categories: Uncategorized | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “JUST D.A.N.C.E

  1. Jeg er helt enig med deg. Abort ska ikke brukes som prevansjonsmiddel! Og dersom jeg hadde blitt gravid i dag, kunne jeg aldri tatt abort. Det finnes jo en grense i Norge for hvor sent man får lov å ta abort og det er i uke 12, evt kan man, hvis situasjonen er for ille, ta abort litt seinere enn det, men uke 12 er stopp, men jeg mener bare at man kan ikke bruke det som argument for hvorfor noen skal beholde ett barn, for ett barn er mer enn bare ett foster i uke 12!🙂

    Dansing er dritkult! I fjor hadde jeg det mest gøy når jeg danset moderne. hehe! Man får ut så sykt mye energi, også får man masse energi av det. Virker som du har hatt en toppers helg, det tror jeg i allefall jeg hadde hatt! hehe! dansing er dritdigg!😀

  2. motionocean

    Jeg vil også danse – men jeg må jo lære det først, da😉

  3. Ååå dette høres kjempegøy ut!! Annerledes og spennende;) Alt bra med deg ellers?

  4. eg dansa mye mær før. eg og søstrå mi og noen venninner lagte mången danser sjøl. va tilogmed på ungdommens kulturmønstring og kulturnatt og sånn før. va kjempegøy. eg savne det litt.

    / tusen tusen takk for dei fine kommentarane Ida. eg blir så glad. og rørt. det betyr så mye. eg har kje ord❤

  5. Du e så flink!😀

  6. Det høres kjempeartig ut, og æ tvil itj på at du kosa dæ😀

  7. Å, det gleder meg at du har kosa deg såpass masse! Flink du er😀
    Skulle ønske jeg også var så flink til å danse😀

  8. Høres ut som en awesome helg:)
    SV;Anbefaler en danskebåt tur selv:) Er gøy turen til/fra🙂

  9. kjære deg. ikje få vondt av meg. eg har det bra, te tider. hehe. eg bare må få litt utløp for ting eg ikje får snakka om. og då e det fint å kunne skriva litt dikt nå og då😉 tusen tusen takk for at du bryr deg, for at du ser meg og hørre meg. det betyr utrolig mye for meg. tusen takk for at du e du❤

  10. tusen trillioner takk, ska kosa meg ekstremt mye❤

  11. Stilige bilder – ser gøy ut:)

    http://www.musingsofdee.no

  12. Bare nyt inspirasjonen og gleden🙂

  13. / tusen tusen takk😉 og det va nok ikje kjæresten min du såg, han va i Hamar då😉

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

