Skal vi trene sammen?

Ja det skal vi:)
Har du tenkt en stund på at joda jeg skal begynne å trene.. Hvorfor ikke starte nå?
Og hvorfor ikke når du kan få gavekort på 500kr i tillegg?
Eneste forrutsetning er at du binder deg for 12mnd, men hva er vel det av et langt treningsliv?
Med et premiummedlemskap kan du trene på alle elixia senter i hele Norden🙂

20130226-091804.jpg

Bli med meg til elixia carl berner eller gi meg beskjed så skal jeg fikse det🙂
La oss gjøre 2013 til det beste og råeste treningsåret noensinne:)
Hvis du allerede er medlem kan du også verve en venn og da får dere begge gavekort:) du kan så klart verve flere men du får bare et gavekort:)
Kampanjen gjelder ut februar.

Og ja jeg er utrolig stolt over arbeidsplassen min og reklamerer gjerne 100 ganger for å trene og leve sunt:)

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “Skal vi trene sammen?

  1. Liker! Trening er viktig og undervurdert!!

  2. Du får sikkert med deg noen=) Hva består jobben din der av forresten?

  3. Hihi, hadde jeg bodd i Oslo-området skulle jeg vurdert det😉

  4. Skulle gjerne jeg altså, men det blir litt vanskelig😦

  5. tenker å ikke melde meg inn i noe treningssenter nå, men holde det gående med løpeturer og hjemmetrening. så d kan vi trene “sammen” her på bloggene🙂

  6. Det ER en sunn arbeidsplass, så klart!! Jeg skulle gjort det, jeg, men jeg har aldri sett et sånt senter engang! (Altså, de finnes ikke her i nærheten, tror jeg…)

  7. Jeg jobber i barnepassen MK🙂
    Så jeg passer ungene til folk mens de trener, er det ikke barn rydder jeg i garderoben, fyller papir,såpe o.l. fyller kjøleskapet, kopierer tegninger, hjelper resepsjonen🙂 det er en veldig gøy jobb🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

