Endringer

Hei igjen alle sammen,
2013 ser ikke ut til å være det store bloggåret for meg.
Jeg hadde håpet at når jeg kjøpte domene ifjor, at inspirasjonen ville komme tilbake, men dessverre så hjalp ikke det.
Nei, jeg legger ikke ned bloggen eller noe sånt, den kommer fortsatt til å være her og jeg blogger når jeg føler for det.
Men fra og med 9.april er jeg tilbake på https://judders.wordpress.com
Jeg bestemte meg for at det ikke var noen vits i å betale for et domene jeg ikke bruker noe særlig. Men jeg skal innrømme at det har vært befriende å “ha sitt eget sted”

2013 har allerede inneholdt flere ting enn jeg hadde forutsett, good and bad, men life goes on!

positivitetsglasset mitt har allerede flere fine lapper🙂
Lent er i gang (hvor man gir opp noe frem til påske) tidligere år har det vært godteri, det vet jeg at jeg klarer. iår har jeg gitt meg selv en utfordring.. jeg skal ikke drikke pepsi max på 6 uker :O so far so good.. men det var litt rart å ikke kunne ta seg et glass sammen med line igår.

anyway, det var bare et lite livstegn fra meg, håper alle har det bra og at 2013 har vært snille med dere så langt.❤

xxx

20130217-124813.jpg

Categories: Uncategorized | 5 Comments

Post navigation

5 thoughts on “Endringer

  1. Karina

    Så utrolig nydelige bilder av deg – både i headeren og innlegget! Har aldri begitt meg ut på lent, jeg… Men jeg prøver hele tiden å være flink til å spise minst mulig godteri og drikke masse vann – minst mulig brus. Ikke helt enkelt! Håper at 2013 har vært snill med deg også, kjære Ida… Lykke til med 0 Pepsi Max🙂

  2. Høres ut som du har det det bra da, og håper det fortsetter slik også=)

  3. man har lov til å ta en liten break innimellom🙂

  4. Jeg savner å lese fra deg, men take your time! hihi, håper du har det fint!
    Btw så synes jeg du er flink, jeg tror jeg hadde hatt vansker med godisen, kanskje. Pepsi max’n har jeg ikke drikki på ei uke nå – begynt å trappe ned, litt for jeg ikke ser behovet (SAVNER DET LITT), og litt pga penger (fattig student you know)! Meeen nå har jeg jo kullsyremaskin, så går en GOD DEL “farris” i løpet av en dag haha😀

  5. Skjønner deg godt, og det er helt greit!! Lykke til med pepsien! (Selv har jeg vært 2 år uten brus!) Ps. nå er det ikke lenge til vi møtes, IIIIIIIIK😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

