Make me smile

Der var bloggen også ja.. Kommer nok ikke til å bli så mye mer prioritert iår enn ifjor sikkert.. Men jeg husker ihvertfall at den er der.
Tror kanskje domenet mitt utløper om noen måneder, litt usikker på om jeg skal gidde å fornye det eller ikke.. Jeg tjener jo ingenting på å blogge og blir heller ikke sponsa.. Vi får se;)

Men det jeg egentlig ville vise dere var at jeg er godt igang med det glasset/krukka hvor jeg skal sanke positivitet. Fikk en fin glassgreie (er vel egentlig en lykt) av en vennine til jul og den passet perfekt..

20130116-234049.jpg

20130116-234058.jpg

Nå trenger jeg bare å få oversikt over hva som skjer på elixia denne våren så jeg kan bli treningshekta igjen, merker at jeg er litt tung u rompa nå.. Ligger laaaangt nede på lista i kanvas sin dytt.no greie. Øverst på laget mitt men nede på 60noe. plass:( totalt på hele stiftelsen..

Men imorgen blir også bra:) kikki min har bursdag🙂 jeg skal på dancestep med hector:)

Var forøvrig stolt storesøster da jeg fulgte lillebror inn dørene på khio idag. Han hadde opptaksprøve. Krysser fingrene, men det er jo et trangt nåløye.
Stolt er jeg uansett❤

20130116-235027.jpg

Natta
Xxx

Categories: life | Tags: , , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Make me smile

  1. Wow! Khio! That’s some serious shit!
    Den der krukka virker som en utrolig god ide, det å skrive ned dtet som gjør en glad eller takknemlig øker visst nok lykkefølelsen hos menneser! Så der! Ca da, er litt usikker egetnlig på om det var lykkefølelsen, men noe positivt var det i allefall!

  2. Mye fint som skjer rundt deg da! Liker at vi får være med å titte inn;)

  3. kjekt å hørra fra deg:) hm, nå må eg googla khio! krysse fingrane for han uansett!!:)

  4. Om du IKKE fornyer, så kan du jo flytte til blogspot – der er det gratis, hihihih! Og lillebroren din er en virkelig viking (Ser det iallfall ut som!) Du klarer å trene, du som er så tøff ;D

  5. Krysser fingrene for bror. Men Ida, du blogger ikke for å tjene penger!! Så bare fortsett du…

  6. Selvsagt blogger jeg ikke for penger:) men spørsmålet handler om jeg gidder å fornye domene mitt igjen

  7. Skjønner at du er litt torn når det gjelder å fornye domenet ditt, men det er jo innmari greit med egen adresse!😀
    Og forstår veldig at du var stolt storesøster da dere gikk inn på Khio! Håper det gikk bra!🙂

  8. Ja, skjønner den domene greia:) Jeg elsker å ha eget domene, men er jo ikke nødvendig egentlig:)

    http://www.musingsofdee.no

  9. Jeg innser at jeg er litt sent ute, men jeg ville bare si at et glass med positivitet høres ut som en kjempegod idé! Den skal jeg huske. Ha en fortsatt fin helg, klem fra Paris!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

