2013


Jeg ønsker deg hjertlig velkommen!
2012 har vært både fint og fælt på samme tid.
Jeg tok en sjanse på kjærleik og fikk den rett tilbake i fleisen, jeg ble sjuk i romjula, Jeg gikk opp flere kilo enn jeg tør å innrømme, måtte flytte fra verdens fineste leilighet..
Men nok tragedie.. fordi 2012 var også utrolig bra, med Spelsommer på Stiklestad, jeg fikk meg deltidsjobb på Elixia, jeg fant en ny og fin leilighet, jeg ble jo frisk igjen også i romjula.
Men det var på tide med et nytt år, et kick ass år! Hvor jeg ikke har et eneste nyttårsforsett, men mye jeg vil oppnå allikevel, bare det at med en gang jeg sier det er et forsett, så bryter jeg det uansett.

Jeg har allerede vært en dag på jobb, vært på Elixia og testa bootcamp (Det var nesten tendenser til kvalme mot slutten, dårlig trent sier du?)

Jeg fant også et bra tips et sted, jeg skal lage meg en krukke eller en boks, i den skal jeg skrive en lapp hver gang noe bra/hyggelig/positivt skjer eller at jeg oppnår noe nytt, og på nyttårsaften 2013/14 kan jeg lese alle lappene og fryde meg over alt det fantastiske jeg har gjort i 2013! Gleder meg allerede!
Første lapp blir, at jeg gjennomførte en kick ass trening sammen med Ingvild idag😀 HELL YEAH!
Fremtidige lapper vil jo innholde besøke av verdens beste jente, flytting, forhåpentligvis yes jeg kom inn på skole, yes nå er kredittkortet nedbetalt, minst 1 tur til Wolverhampton, konsertplaner o.l.

Jeg kjenner det i kroppen at dette året må bare bli bra, og den inspo/positivitetsboksen klarer kanskje å forhindre meg i å kræsjlande i en negativ sølepytt iløpet av noen måneder. Jeg har trua! Har du?

Godt nyttår,
fra en usaklig positiv IdaPida

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “2013

  1. For en utrolig god idé! Tror nesten jeg må tjuvlåne den! Håper 2013 behandler deg bra og at masse fint skjer for å veie opp for 2012. Kanskje en prins lurer rundt hjørnet også?😀

  2. Godt nyttår søta! Bra start på året da;) Og det med krukka hørtes genialt ut. Er det barnepasser du jobber som på Elexia eller? Og hva det som barnepasser eller noe annet du jobber som på Elexia? Og hva har du lyst til å studere?=)

  3. Godt nyttår fine deg!:) det med lappane trur eg jammen meg eg o ska gjør:) kjempegod ide!
    Krysse fingrane for studieplass:) e det førskule du tenke?

  4. syns du er så tøff, Ida! Selv om jeg ikke kjenner deg nok personlig, har jeg jo “fulgt med deg” i 5 år i allefall, og når det skjer noe i ditt liv som er fælt så er du så tøff og bare reiser deg, syns jeg (referer her til dritten i 2012)

    ÅÅÅ! den der krukkeideen skal seriøst jeg også vurdere, tenk så glad man blir om et år, når man husker alle de fantastiske følelsene man hadde når man skrev disse lappene! Man fylles jo av lykkehormoner!!
    Liker forresten at vi begge to prøver å få litt positivitet inn i livene våre! Ingenting er som det!

    Hva kunne du tenke deg å studere?🙂

    Jeg har vurdert det, eller kanskje lekt mer med tanken. Syns det er DRITTskummelt og føler meg rett og slett ikke god nok. Alle sier at det er bare å søke, men så enkelt er det faktisk ikke. Jeg tenkte på å søke i år, men så trakk jeg meg, og nå er fristen gått ut, vet ikke om jeg angrer eller ikke. Det får jeg kjenne på litt seinere. Man blir heldigvis aldri for gammel til kunst (phew) (med mindre du suger da, da får du gjerne beskjed om å slutte å søke), så jeg har i allefall 7 år til der jeg kan tenke på det. hehehe!

    Håper du også hadde en helt fantastisk jul og et kjempe flott nyttår! Godt nyttår, gleder meg til flere innlegg på bloggen din, en av mine favorittblogger (som jeg i hemmelighet) har fulgt i alle år!

  5. uff. håper du føler deg bedre nå, med det nye året. har også hatt en ganske kjip høst, men jeg føler meg lykkeligere bare ved tanken på at det er et nytt år og dermed en ny start. let’s make this year OUR year❤

  6. ÅH, jeg synes dette er et veldig fint innlegg, jeg. Du viser at man opplever mye bæsj, men at man allikevel kan være superduperpositiv!!! LYKKE TIL, Ida – I’m sure you can do it😀

  7. fruhetland

    Godt nyttår til fine deg Ida❤ Liker positiviteten din, og jeg er helt enig ang nyttårsfortsett – de er til for å brytes, men å gjøre forandringer – prøve nye ting er aldri feil:) Jeg er klar for et nytt og bedre treningsår hvertfall:) Husker deler av året ditt – 2012 med den kjipe kjærleiken som kom rett tilbake, men jeg håper du plutselig møter på drømmemannen igjen i år 2013, du må tørre å satse for å vinne, selv om sjansen for å satse og tape er tilstede. Den som intet våger – intet vinner. jeg ønsker deg hvertfall masse lykke til, og gleder meg til å følge deg videre i år 2013:)

  8. Godt nyttår, frøken strøken! Jeg er absolutt for krukke-idéen! Selv har jeg gått bort i fra forsetter i år selv, jeg har skrevet meg noen mål, tenkte å skrive dem ut, og henge dem opp ved pulten, eller noe slikt slik at de alltid er tydelige🙂

    Håper den første uka i det nye året har vært grei mot deg!:D

  9. Godt nyttår🙂 Ett år er ofte fullt med opp og nedturer, du fikk begge deler ser jeg🙂 Men velger å tro at du har kommet godt ut av nedturene også😉
    Det med en krukke med gode/positive ting som skjer likte jeg veldig godt. Slik burde virkelig alle sammen ha🙂
    Lykke til med nyttårsønskene for 2013🙂

    Sv: Ja, SiO-trening er virkelig greit for studentlommeboka. Gleder meg til trening i morgen, og håper dette fortsetter gjennom 2013🙂

  10. Elsker “happy jar”! Tror jeg skal lage meg ett sånt selv, men som jeg skal ta opp på dårlige dager!🙂 Love it!🙂
    Skoleplaner?!?! Do tell!🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

