Merry Xmas xx

Ville bare poste et lite innlegg for å ønske dere alle en riktig God Jul!
Jeg vender straks snuten nordover så lenge Norwegian klarer å få meg hjem ihvertfall.
bare en kort dag på Elixia igjen imorgen så kan jeg senke skuldrene og nyte ferie..
kan ikke huske sist jeg ikke skulle noen verdens ting annet enn å ha fri.🙂
Idag fikk jeg shina litt i leiligheten, gitt husvertene en koselig julegave og blitt plan-norge fadder🙂
håper alle dere også får en fin førjulstid, juletid og alt det der.. kanskje vi blogges i romjula? vet fortsatt ikke om macen får bli med meg hjem eller ikke.. mulig jeg lar han få hvile mens jeg er på ferie og heller tyr til telefonen om det skulle være noe.
anyways..

Merry Xmas

xxx

20121221-023945.jpg

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , | 11 Comments

Post navigation

11 thoughts on “Merry Xmas xx

  1. Så fiiiiin du er – både inni og utenpå!!! Gratulerer som Planfadder, du er så god! God tur, og god jul, wiiiihuuuuu❤

  2. Å! god jul ida, håper du får en kjempe deilig og fin og rolig jul og romjul! Kos deg masse med familier og venner hjemme! Ingenting er så fint og koselig som det🙂

  3. God jul søta!! Håper du kom deg trygt hjem. Kos deg med familien og venner

  4. en riktig god jul til deg også. NÅ blir jeg snart redhead jeg også. jeg bare MÅ. det er så coolt på deg🙂

  5. // Det blir fly fra min side iallfall, også har vi sett på tog fra London på et eller annet vis… Har du funnet ut noe mer du, da? (Jeg har forresten ikke kommet noe lengre enn å tenke på det… MÅ se på det nå i ferien!)

  6. God jul kjære fine deg:):) håpe du får ei fantastisk feiring sammen med venner og familie:)

  7. Goooooooo jul!!!! Sku ønsk vi kunnj feir ilag

  8. fra3til5

    God jul:) håper du storkoser deg hjemme i romjulen:)

  9. haha, mente GODT NYTTÅR! Litt sent å si God Jul nå som det er januar😉

    http://www.musingsofdee.no

  10. Nå vil jeg ønske deg et godt nyttår🙂 og idag SKAL jeg farge håret rødt. jeg MÅ tørre :p det er jo så coooolt!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

