I want – Jule-edition

Igår mens jeg satt å snakket med Bestis på facebookchat’n, surfa jeg også rundt på diverse nettbutikker etter ideer til julegaver og sånt.
landet etterhvert inne på new look sine hjemmesider, god knows vi to har lagt igjen mange kroner der inne på kjoler og sko hehe.
(greit å være norsk student i uk)
I det siste har jeg ikke funnet så mye jeg liker der inne, men hadde jeg vært i uk nå hadde nok årets juleoutfit vært i boks😉

Basic svart topp

Basic svart topp

Blått highwaist skjørt

Blått highwaist skjørt

 

 

 

 

 

 

 

 

Nude, høye hæler :)

Nude, høye hæler🙂

 

 

 

 

Men jeg har vel et par kjoler hengende som burde fått komme ut av skapet mitt innimellom også, så jeg klarer meg nok med det jeg har😉

 

 

 

 

 

 

 

Ellers har helga gått med til en totimers lang tur rundt bygdøy med Line, og baking av kanelboller🙂 produktiv.
Livet er stort sett greit for tiden, skjer mye positivt rundt meg, og det er under 2 uker igjen til jeg skal hjem noen dager på julefeire.. woops mangler fortsatt noen julegaver.

Categories: baking, England, Fashion, friendship, fun, life | Tags: , , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “I want – Jule-edition

  1. Nydelig antrekk, hadde sett knall ut på deg! Jeg skal poste mine ønskeantrekk for jul og nyttår også, men samme her så blir det å bruke noe jeg alt har i skapet….😦

  2. Kjempefint:) må sei meg enige med renate å se at dt hadde sett veldig bra ut på deg:):)
    Ingen julegaver ennå? Trur eg har to igjen:p

  3. Jeg likere, tror det hadde vært smashing på deg😉 Selv endte jeg opp med en ny kjole på lørdag, så nå ble jeg veldig i tvil på om hva som egentlig blir juleantrekket mitt i år – med tanke på at jeg allerede hadde kjøpt inn (woops.. hihi)! Og snakker om snart hjem, i dag er det to uker til jul!!😀

  4. Stilig sammensatt outfit ovenfor:) Juleaften nærmer seg med stormskritt nå. For min del må julegaveshopping settes opp et gir når lønna kommer🙂

  5. Ja, det er greit å være norsk i (danmark) Uk😉 Liker New Look jeg også. Bedre enn butikker her, synes jeg! Også slipper man å kjøpe det samme som alle andre!!

  6. Likte det skjørtet der veldig godt!

    sv: Nei er kanskje ikke så bra å være for streng når det gjelder diett.. Men er man ikke litt streng med seg selv så går man oppover igjen! noe som er litt skummelt :O
    Nei ting har kanskje ikke vært så lett i det siste, men jeg begynner å få det bedre.. Har det faktisk ganske bra akkurat nå🙂

    Håper du også har en fin adventstid<3

  7. det skjørtet der va nydligt!

    / tusen tusen takk Ida❤

  8. Så lekre sko!!❤

  9. Takk for fin respons på “omtalen” min, bøker er jo en av mine største lidenskaper og noe jeg er veldig engasjert i, noe jeg vet du også er😉
    Nei, jeg skal nok lese ferdig den siste boka når jeg kommer meg så langt, men mest for å se hvordan avsluttninga blir. Men dette er ikke noe veldig imponerende litteratur. Det er nok sexen som har gjort det meste for boka, for som kjærlighetshistorie, er det bare klassisk dårlig twilight (noe det jo også var inspirert av, men hun skal ha for at hun skriver bedre enn forfatteren av twilightsagaen) Så jeg tror du tar ett fornuftig valg og ikke gidder å lese boka!😉

    Så jeg ikke hadde kommentert noe på dette innlegget, noe jeg faktisk trodde jeg hadde, for jeg husker jeg bet meg merket i det skjørte som er gorgoues! OMG!

  10. SV;Mhm, sant det:)Nå er siste eksamen unnagjort så nå kan bloggen få litt mer oppmerksomhet:) hehe
    Var en kjempe opplevelse å være på lady gaga konserten!

  11. Jeg synes butikkene har så lite fint i butikkene nå. Nesten så man blir deprimert, lei av å ikke finne noe iallefall. Hjelper ikke akkurat på julegaveinspoen heller, hehe. Jeg har flere sorte topper med 1/3 arm slik som den du viser over her og jeg er skkkelig avhengi av dem til fest og sånt! Finfint skjørt også, lekkert med litt ekstra svong;)

  12. Ricke

    IdaPida:)whoho. Im back:)

    De fleste V oss har klær som skriker etter å se dagens lys, MEN, det betyr jo ikke at de ikke klarer å vente litt til.. Det jeg sier til klærne mine:)
    De må bare regne med å få et pr nye naboer når det nærmer seg jul:)

  13. jeg har kun ønska meg garn til jul jeg. haha. kommer ikke på noe mer. vil man ha noe så kjøper man det jo gjerne med en gang. fine basisklær er alltid greit å få da🙂

  14. infernito

    Så mye fint!:)

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

