Årets:)

Jeg elsker jobben min:) og har virkelig en hel haug med fantastiske flotte kollegaer på elixia:)
Det var årets beste julebord, årets fest.. Årets alt:) og ikke bare det.. Jeg ble årets Kidz-medarbeider!! Jeg ble så glad og rørt og alt på en gang:) det var så overraskende og hyggelig utmerkelse å få:)

20121128-212949.jpg

Og det var minst like hyggelig å hente champagneflaska igjen igår, da huska jeg liksom den gode følelsen<;;3
Den flaska skal få godgjøre seg til vi får samla alle kidzerne og feira oss selv med champis en gang på nyåret:)
Er så evig takknemlig for å jobbe sammen med en så flott gjeng, virkelig!
Teambuilding, motivation, inspiration and pure epicness!
Dette ble kveldens antrekk forresten, gikk for den med mest julete farge;)
Tenk at jeg.. Lille(a) meg ble årets kidzer da:)

20121125-202748.jpg

Dette kan jeg leve lenge på:)

Prøvde meg på xfit etter jobb igår, hvis du vil ha en tøff høypuls styrketime er dette tingen, jeg er så støl at jeg knapt klarer å røre meg idag:p verdt det!

Categories: friendship, fun, health, life | Tags: , , , , , , | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Årets:)

  1. Gratulerer så masse med utmerkelsen snuppa! Du fortjente det😀

  2. Gratulera så mye:) vel fortjent kjære deg❤

  3. HURRAAAA – gratulerer, flinkis! Og så pengofflott du er! Hihi❤

  4. Flinkis!😀 Gratulerer kjempe masse!!

  5. Vel fortjent snuppa mi!❤ Stolte bestis ^^ Fina da vettu!😉

  6. Så bra😀 hihi!

    SV: Joda.. den tingen under skoa datt av på min ene sist lørdag også… gah… Fikk du fikset din? Vurderer å ta turen til en skomaker:p
    – og, er masse greie utesteder i Oslo – så vil virkelig anbefale deg å sjekke de ut:)

    http://www.musingsofdee.no

  7. Jeg vet ikke hvor min dings er hen så nei fikk ikke fiksa det:( kjedelig.

  8. fruhetland

    Gratulerer, det var nok vell fortjent:)) du er flink:) så bra at kvelden var vellykket:)

    //treningen har gått litt i stå nå pga jobb og deretter sykdom, men håper at morgendagen blir en god dag:)

  9. Grattis med det😀 Gøy!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

