Julebordsesong

20121118-215021.jpg

Det nærmer seg julebordssesong,
Første for meg er allerede på fredag.. og det første julebordet med elixiafolket. Daglig leder har satt kjoletvang på jentene.. Og høye hæler.
Etter at jeg flytta til norge er det sjelden jeg børster støv av kjolene mine, men er det julebord så er det julebord.. Men what to wear..
I need help!


20121118-215042.jpg

Denne har jeg aldri brukt, men tror kanskje ikke det er den beste

20121118-215051.jpg
Denne er helt ny, men jeg tror den blir med hjem til julaften istedet;)

20121118-215059.jpg
Fjorårets julekjole, men jeg er glad i lilla

20121118-215106.jpg
Denne er en av mine absolutt favorittkjoler

20121118-215112.jpg
Og denne, kosta meg knapt 100kroner og er en av mine aller mest brukte;)

20121118-215120.jpg
Men hvilke sko passer til hva??? Hmmm

Og håret tenker jeg krølltang og litt volum, sminking blir veldig ordinær og vanlig, har bare 2 timer fra jeg er ferdig i bhg til jeg skal være på elixia ferdigpynta.. STRESS!

Categories: Uncategorized | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Julebordsesong

  1. Kjempefin i alle kjolene:) eg ville valgt den blå kjolen, og skoene i midten:)

  2. Fine kjoler, alle sammen! Jeg likte best den lilla, hihi. Og helt klart skoene i midten. Kan jo reise i de til venstre, og bytte til de til høyre.🙂

  3. Ååå! et var mange fine kjoler! jeg syns nr1 var absolutt fineste, men den er sååå typisk meg så det er ikke noe rart! Men syns du burde gå i den kjolen du føler deg vakrest i!🙂

  4. Det er mange fine kjoler! Jeg hadde kanskje valgt 3,4 eller 5? Nei nå vet jeg ikke, synes den du vurderer til jul også var så fin, og den første var stilig! åh, vanskelig! Jeg likte veeeldig godt skoene til høyre også. haha, vanskelig😀 Jeg tror du ser smashing ut uansett hva du velger😉 :*

  5. Nydelig er du uansett! Likte den første best, jeg. Litt annerledes med krage og ermer. Stilig!

  6. Masse fine kjoler du har:) Som ida sier så er du nydelig uansett hva du velger:D

    SV;Takk Ida:) Håper det går bra selv:) klem<3

  7. Likte best nr 1 jeg:)

    http://www.musingsofdee.no

  8. Åhjelpes, jeg er elendig i alt sånt. Men jeg synes alle er fine på, jeg. Kanskje den blå?

  9. Christinelovendahl.com

    hmmm.. alltid vanskelig det der. jeg tror jeg stemmer for nummer 2 jeg🙂

  10. Shit, jeg er glad jeg ikke måtte ta den avgjørelsen:P Men ser ut som du gjorde det riktige da! Viktig å føle seg fin på julebord iallefall. Elsker slike prøvebilder btw. sv – Sirkus er ikke så veldig spennende synes jeg. Det er lissom et stort og fint senter som har tatt over KBS sin plass, men så veldig mye nytt og spennende er det skuffende nok ikke! Jeg tror det er for tidlig å si om det hjelper eller ikke. Har hatt de så mange forskjellige plasser nå hehe.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

