heisann.. her er jeg..

Jeg har en blogg også ja.. glemmer det litt når jeg omtrent bor på jobb..

Men da blir det vel julegaver iår også;)

Begynner å bli et par uker siden Bodø-turen nå, godt å komme seg ut av Oslo litt, selv om jeg trives veldig godt her nede i hovedstaden. Nå har jeg jo Kikki min her og❤ og i januar kommer bestis på besøk endelig.. selv om det føltes veldig fristende da hun sa at selskapet hennes leter etter flere skandinavere nå.. for to år siden hadde jeg ikke vært i tvil.. men man etablerer jo et liv etter en tid på et sted.. det var en stor forandring å forlate UK, men jeg ble vandt til det..

Jeg hadde vel blitt vandt til det en gang til også kanskje.. kanskje..
men jeg har jo våget meg ut på nettdating verden her i Oslo.. eller jeg har prøvd litt en stund..det er mye rart der ute.. mye hyggelig.. mye man helst vil glemme.. men også de øyeblikkene man vil ta vare på.. mennesker man tror man kan se for seg å ha i livet sitt, mennesker som svikter deg.. mennesker som lurer deg..
Jeg har vært på en date eller to i det siste.. og kjenner meg usikker og liten.. uviktig og sjenert..
ikke meg selv.. jeg innså for kanskje en uke siden hvorfor….
Det er ikke så lett å være jente å skulle prøve å være alt en gutt vil ha.. spesielt om man alltid kommer tilbake til samme fyr..
Den ene som ikke ville ha deg.. han som jeg trodde kunne bli.. som bare forsvant.. som bare.. ikke var den som godtok, som ville, som jeg trodde var.. ja..
Tror egentlig aldri jeg rakk å forelske meg i denne ene, selv om jeg rakk å tenke at han vil jeg ha.. jeg bare tenker at alle vil være som han.. jeg sammenligner rett og slett alle jeg møter med samme person og kommer til kort..
brent barn skyr ilden er det ikke det man sier?
jeg gjemmer meg i masse jobb og en tøff fasade for å skjule hvor sårbar jeg egentlig er..
Jeg vet at livet er så mye mer enn å treffe den rette fyren.. jeg har det egentlig ufattelig bra for tiden.. stortrives på jobb.. begge jobbene mine, jeg føler jeg gjør det bra på jobb, jeg klarer å betale alle regninger hver måned og fortsatt ha penger til overs..
Jeg sier mer ja enn nei på godt og vondt.. Jeg er for det meste glad, jeg ler mye.. jeg har så mange jeg er så ufattelig glad i i livet mitt..
men er jeg lykkelig? nei.. og jeg tror ikke jeg trenger en gutt for å være det.. jeg trenger bare å føle at nå gjør jeg nok.. jeg er nok..
og hvordan jeg skal finne den følelsen.. det vet jeg ikke.. ikke enda…
ikveld blir det veldig avslappa og rolig.. var ute en tur istad og tok et par pils.. (på tom mage.. ergo er jeg bittelitt sentimental)
håper jeg har viljestyrke til å ha fri neste helg.. jeg trenger faktisk å ha fri neste helg…. kan ikke huske forrige frihelg.. 3 timer er ikke mye jobb, men det er allikevel jobbing..

Vet ikke helt hva jeg prøver å si, tror bare jeg syntes det var lenge siden jeg hadde oppdatert, og jeg følte for å dele litt tanker på lørdagskvelden.

Categories: Uncategorized | 6 Comments

Post navigation

6 thoughts on “heisann.. her er jeg..

  1. Vet du ka Ida? Æ e så uenig i at man ikke trenger en fyr for å være lykkelig. Eller jo, altså, man trenger ikke en fyr for å være lykkelig, men å ha en fyr som e glad i dæ og som kun vil være med dæ gjør no med dæ som e skikkelig positivt. Du lærer å elske dæ sjøl på en helt ny måte, sette pris på ting ved dæ sjøl du ikke har tenkt over. Æ skjønner godt at du ønsker en mann i livet og syns du e modig som tør å innrømme det!

  2. Søte fantastiske Ida min! Jeg ønsker for alt i verden at du skal finne den eller det som virkelig gjør deg lykkelig, for jeg ønsker nemlig alt det beste for deg. Jeg har forståelse for at det ikke kan være lett å åpne seg opp igjen etter skuffelser og negative opplevelser. Man må nok dessverre tørre å åpne seg opp og prøve seg frem, så skal du nok se at det ordner seg til slutt. Det er jeg overbevist om!❤

    "Det er ikke så lett å være jente å skulle prøve å være alt en gutt vil ha.." Jeg fikk litt vondt i meg av denne setningen søte deg. Det er ikke meningen du skal være perfekt eller alt en gutt vil ha. Det beste er å være den fantastiske personen du faktisk er. Den gutten som faller for deg for den du er er han som er verdt å beholde. Jeg er langt i fra perfekt, men Erlend falt for meg likevel. Tro meg, han er heller ikke perfekt selv om jeg elsker han.😉

  3. hahah, ja blogg har en tendens til å bli litt glemt når man kommer inn i arbeidslivet!😛
    Ooh, gøy med dating da😀 hihi! Man må bare slutte å sammenligne – nullstille seg før hver date. Dessuten, ingen grunn til å være sjenert og usikker😀 Lever bare en gang – å funker det ikke med en date så kan man jo bare unngå personen. haha!

    http://www.musingsofdee.no

  4. Jeg liker å se tankene dine, jeg. Av og til trenger vi å vite at vi ikke er de eneste med sånne tanker. Jeg skjønner godt hva du mener, selv om jeg ikke har prøvd nettdating. Det er lett å sammenligne. Alt for lett. Og jeg har tenkt som de lenge. Men jeg fant ut at det er patetisk å tenke (innerst inne) at jeg mååå ha ham, så jeg har jobba SERIØST de siste månedene med å leve for MEG.

    Det er godt å høre fra deg igjen, fina❤ Håper du finner ut av ting. Hold oss oppdatert!

  5. Men du e så flott og fin og bra Ida:) skulle ønska at du såg det sjøl:) håpe du snart kan treffa ein som kan visa deg at du e god, for du e verkligen god nok❤

  6. Vet du, Ida? Jeg liker at du er så åpen mot oss – du tør å vise oss at det ikke er alt som er lett, og enkelt – vise at det ikke alltid er dødskult. Du som jobber så mye, hva med å ta deg fri denne helga – slappe av og bry deg om én person – nemlig deg selv! En helg hvor man prøver å ikke tenke på alle disse mannfolka, og sammenligner de, en helg uten leting etter noen som gir deg det du fortjener!

    Når det er sagt så må du ikke prøve å være “alt det gutter vil ha”, for det tror jeg det ikke er noen som klarer? Du vil nok finne en som forguder deg, og får frem det beste i deg (men kanskje også det verste? hihi)! Jeg håper bare at du kan se hvor bra du er selv, enn så lenge – for hvis ikke du ser det, hvordan skal han kunne se det? Vær selvsikker, du har så mye bra å gi oss alle!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

