Livstegn fra nord:)

Sitter på hotelrommet mitt i bodø og halvveis kikker på en episode av castle..

Fikk så hyggelig tilbakemelding av Lene om at hun savnet meg tidligere og ville bare gi et livstegn;) har ikke stort å snakke om for tiden. Jeg bare jobber og det er grenser for hvor interessant det er;)

Grunnen til at jeg er i bodø er jo også jobbrelatert. Er så heldig at jeg innehar vernombud-vervet og da får man hms-kurs. Heavy stoff men det er utrolig lærerikt, pluss at jeg fikk en tur til bodø. Spiste middag med broren min igår, koselig å kunne spandere middag på studentbror:)

20121015-235408.jpg

Ikveld var vi ute på lavvoparty:) stemning. Nei Bodø er faktisk veldig fint når du kommer ut av sentrum:)

20121015-235448.jpg

20121015-235503.jpg

Categories: Uncategorized | 19 Comments

Post navigation

19 thoughts on “Livstegn fra nord:)

  1. Endelig livstegn:) hehe
    Bra at du koser deg oppi Nord, og alt høres bra ut bortsett fra HMS delen;) Vi har mye HMS i jobben min, og det er klart det er interesant, men det blir mye av det samme om og om igjen.. men det er jo en viktig del av arbeidet da.

    Kos deg videre i Nord, og takk for livstegnet – nå kan jeg sove godt i natt:) hehe

  2. DU LEVER! hihih, neida – men det er godt med et livstegn😉
    Det er jo hyggelig å kunne være litt spandabel på studentsøsken også, og det så ut som det var ganske alright i lavvo’n! ;D

  3. eg og har savna deg Ida:)
    Så kjekt å se at du har det bra:) og så snille du e så spandere på studentbror:)

  4. Hurra for tur til Bodø! Husker at du nevnte det tidligere, og at du da hadde lyst på tur opp Per Kalsa. Tenker det kanskje utgikk, ettersom jeg hører det er innmari kaldt og guffent der om dagen.:/
    Ja, Bodø er fint, liker meg godt der. Både i sentrum, og utenfor. Nydelige fjell, fine strender, fantastiske stier gjennom skogene og det fantastiske havet!
    Så koselig å kunne spandere på bror, denslags setter studenter innmari pris på.❤

  5. Ahh, kult! Har flere kolleger som har dratt til Bodø på kurs. Fra Oslo liksom..
    Har dødslyst til å reise til Bodø!!!

  6. yay,for livstegn! Høres spennende ut det:)

  7. sv; Hihi, du er så snill! Gir meg så mange fine ord jeg egentlig ikke fortjener!❤

  8. //mange fristelser på det bakeriet:))

    Nå har jeg fått hilst på nevøen min, de kom hjem fra sykehuset på mandag, frisk og rask:) En liten herlig klump med gode bollekinne:) hehe

  9. Livstegn er alltid bra:) Kjekt med litt jobbturer iblant, iallafall når man rekker middager med bror🙂

    musingsofdee.no

  10. LIKER! Det er godt å høre fra deg igjen. Og nå er du jo ikke SÅ langt fra her! Bare en halv dags kjøring😉

  11. SV. Jeg er så og si aldri på gruppetimer, men likte det før..🙂 Nå trener jeg bare med Morten som personlig trener og det funker veldig fint for meg😀

  12. hurra for livstegn. hurra for bodø. hurra for nordnorge.

    / tusen tusen takk Ida❤

  13. Ida! du e så søøøøt!🙂 hahha! æ skjønte ingenting når æ hadde fått så mange kommentara på det siste innlegget mitt, men så va det bare du som tok igjen ellerno! hahah! du e så gooood🙂 Made my day! Håper du hadde en suuuuperfiiiiin tur oppe i bodø (sjøl om æ sysn det e en skikkelig drittby, hallo, det blåser fra alle kanta) og håper du har det bra der du e nu og æ ønsker enda å se litt flere bilder fra kypros😉

  14. livstegn er bare fint😀 Det så ut som du hadde det kjempefint på tur. VI MÅ MØTES IGJEN SNART SYNS Æ!😀

  15. Åååh, er du i Bodø? Så gøy^^,

    sv: Jeg blir nok i Trøndelag ja! Driver å leter etter jobber i Steinkjer, Verdal, Levanger og Inderøya (om du vet om noen jobber i området her så må du gjerne si ifra). Min kjære bor her ja🙂 Så vil jo være i nærheten av han! blir tungt å være langt vekk fra hverandre!

    Pizzaen var kjempegod! Tror ikke proteinshakene er like gode ;P Men om du tester ut pizzadeigen så vil jeg anbefale å ha litt ekstra salt og noe krydder oppi! Da tror jeg den blir enda bedre!

  16. sv: Nei har funnet ut at det ikke akkurat er lett å finne seg jobb her.. Men noe må det da være et eller annet sted.. Burger King tror jeg er aller siste utvei for meg.. Har søkt på noen bensinstasjoner rundt omkring i området, og matbutikker, og nå sist på tilbords. Jeg har sendt ut massevis av søknader til barnehager osv.. Gamlehjem er ikke noe for meg :S Om jeg ikke finner noe så må jeg kanskje vurdere å utvide søket mitt til flere steder.. Men det blir så langt unna min kjære:/

  17. Haha! “Nei Bodø er faktisk veldig fint når du kommer ut av sentrum:)” Den satt. Jeg har ikke vært der, men det var småkomisk xD Spennende at du er helt der oppe med jobbing! Håper ikke du er alt for ensom og klarer å kose deg litt iblant🙂

    SV: Aaw, du er det søteste!

  18. ser du også på Castle ja? Hunken min elsker Castle, men jeg har faktisk ikke sett noe særlig på det selv. maybe I should. godt å se at du koser deg i beste velgående der oppe🙂

  19. tusen tusen takk for alle kommentarene dine <3<3<3

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

