Rhodos 2012

20120917-082625.jpg

Fordi someone (*kremt* bestis *kremt*) etterlyste litt bilder o.l. Så velger jeg å dele et lite utvalg av snaps fra telefon med dere:)
Det var en etterlengta uke med total relaxing. Jeg fikk tilogmed lest 3 bøker, noe jeg ikke har hatt tid til på leeenge.
Vi spiste pita gyros daglig, dro på båttur til Lindos, jeg og ingvild ble like sure over å tape i uno:p
Det var jo deilig å komme tilbake til oslo brun og uthvilt, men skal ikke nekte for at jeg gjerne hadde reist tilbake nå som oslo er så grått og vått.

20120917-082447.jpg

20120917-082507.jpg

20120917-082534.jpg

20120917-082544.jpg

20120917-082611.jpg

20120917-082650.jpg

20120917-082701.jpg

Har ikke lagt inn bildene fra kamera på macen enda, så vi får se om det kommer fler..
Men som dere ser vi hadde det ganske greit på tur:)

Categories: friendship, fun, life | Tags: , , , , , , , | 18 Comments

Post navigation

18 thoughts on “Rhodos 2012

  1. Ser ut som du har hatt det helt smashing! Det er så deilig med sommer og sol og bare chilliiiinggsss! Og masse god mat da! heheh! Legg ut bilder fra kameraet og, du😉

  2. Åå så herlig:) ingen ting e bedre enn det der:) gyros<3

  3. Åååå, fortjent! så DEILIG med sol!! Gleder meg til neste sommer – håper jeg får sett sola litt da!! hihihi, godt å høre at du har kost deg !

  4. infernito

    Så sykt deilig😀

  5. Så herlig!!🙂

  6. Åh, ser ut som dere hadde det herlig! Kjenner jeg sikler over en tur selv, men får liksom ikke presset det inn i skole og den trange økonomien, akkurat nå! Men om ikke alt for lenge… da MÅ jeg, hihi!

  7. Fine bilder av fine jenter🙂 Virker som dere hadde en fin tur, akkurat hva du fortjener❤ Håper vi kan dra sammen igjen om ikke så altfor lenge!

  8. Ahhh, det ser ut som en kjempefin tur, og det hørtes også himmelsk ut. Er alltid godt å komme seg bort litt🙂

  9. oooh, det såg kjekt ut.

    / tusen tusen takk!!

  10. åååh, ser nice ut🙂

    musingsofdee.no

  11. Iidaa!😀 Hvordan har du det? Så nydelig header! Du ligner litt på Kristen Stewart (elns), bare såå mye penere! She’s got nothing on ya🙂

    Rhodos altså? Var der selv fra 27. Juli – 11. August🙂 Hvor i Rhodos var dere da? Vi bodde ved Windy Beach midt I bargata… Ikke så heldig med plassering og heller ikke oppholdet mitt med andre ord :p

    Bilder høres bra ut😀

  12. kunne trengt en ferie snart jeg også. ser sykt digg ut å ligge på solsenga!!🙂

  13. heldig! ser kjempe deilig ut🙂

  14. Masse fine bilder! Så veldig kos ut🙂

    sv: tusen takk^^ Vi oppfører oss ganske søtt iblant😛 heheh!

  15. herlige bilder:) så jo kjempe deilig ut:) hadde ikke sagt nei til sol og varme jeg heller, kjipt å være tilbake i kalde og sure Norge.

  16. Ida? Se mitt nyeste innlegg (eller e-posten din) hihihi❤

  17. Åhe! Så deilig! Ser ut som en super tur, hurra!🙂

  18. //koselig å høre fra deg igjen, men jeg savner deg her inne…..

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

