Dansa på min grav

Dere husker kanskje ay jeg nevnte at jeg var med å spille inn dansevideo for noen uker tilbake🙂
Endelig er resultatet klart og jeg syns den ble kjempefin.
litt spesielt at den ble sluppet samme dag som de offentliggjorde at de hadde dessverre funnet Sigrid død,
siden denne videoen er for alle de kjære som kanskje ikker er blandt oss lenger.
uansett..
jeg håper dere liker den, og gjerne del med venner og bekjente, vi vil ha mange views😀

Sangen vi bruker er dansa på min grav av bo kaspers orkester, det er første gang tobias koreograferer til svensk musikk sa han:)

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Dansa på min grav

  1. Så flink du e Ida mi, kjempestolt! ^^

  2. Det var en veldig fin video! Og jeg så deeeeeg! Flinkis!! Visste jo ikke egentlig at du kunne danse sånn, jeg ;)))) HURRA😀

  3. Æ må bare si det igjen: Den va helt nydelig!!!!!!

  4. Det e utrolig bra:) flinke flinke folk:)

  5. Så flink du er!! Og så fin den var😀

  6. såååååååå fint! hvem av dem var deg? nydelig dans, passet perfekt til sangen. tobias er herlig!

  7. jeg står nest ytterst til venstre når du ser på. mellom mellom en gutt og en blond jente😀

    og ja Tobias er herlig😀

  8. Så flinke❤

    SV: Veldig enig! Elsker bloggen til Astrid Katrine🙂

  9. Flinke dere er:) Det er på nes kirkeruiner?
    SV;Bare å glede deg til Kon Tiki filmen:)

    takk for godbedringsønskingen:) Formen bedrer seg litt for hver dag som går:D

  10. så flinke dåkkår e!!!

    / tusen tusen takk, storkoste meg i Kassel, men hjemma e alltid best😉

  11. infernito

    Å så kjekt da😀 Det må ha vært veldig spennende🙂

  12. Det er nes kirkeruiner ja:) utrolig fin location:)

  13. Så flink du va! Sangen og dansen var utrolig kule sammen også😀

  14. SV;Håper du er i form til å lese/lytte til dokumentaren!:) Samt at formen blir bedre da:)

  15. så fin❤ flinka🙂

    musingsofdee.no

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

