JAAAAAA!

De norske Håndballjentene er helt fantastiske!
Etter et slitsom gruppespill hvor jeg nesten har bitt av meg neglene livredd for om norge i det hele tatt skulle komme seg videre til kvarten!
Det gikk akkurat, og kvarten var også på håret!
SEMIFINALEN!
Selv med 5 mål og bare 2 min igjen klarte jeg ikke å tro det, men så skjønte man det plutselig når klokka runda 29:01 da måtte det bare bli!
FANTASTISK! Hvis jentene holder på dette blir det GULL på Lørdag!
Herregud for en sport håndball er!

nervøs...

Forresten har skjønne astrid katrine en superflott giveaway på bloggen sin for å feire at hun har fått facebook side for bloggen sin. , et nydelig trykk. Og ved å kommentere, følge, like på facebook og dele på egen blogg kan du få hele 4 lodd i trekningen om en superflott premie😀 go for it!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “JAAAAAA!

  1. Awe så søt du e!😀 Jippi for jentan, så bra dem har skjerpa sæ å spælle som dem kanj!

  2. WIIIHUUU! Så slutten av den mot Brazil!! FOR noen redninger keeperen klarer! SICK. Og tenk om vi kunne fått et gull til – to er i det minste bedre enn ett😀

  3. NORGE❤
    Herlige bilder forresten!😀

  4. Har en følelse på håndballjentene håver inn gullet idag:)

  5. HURRA!!!!!!! Håper og krysser fingrene, hurra!

  6. Hihi, så søt du er!😉 Jeg er ikke lidenskapelig opptatt av håndball, men godt at Norge kom i finalen😉

  7. Haha, føler hele landet er hakket mer interessert i håndball en meg:p lol!

    SV: Ja fra mandag/tirsdag bor jeg på Carl Berners en liten måned, så da blir d trening der om morgenen før jobb – eller ettermiddagene etter jobb:) Så da ses vi nok plutselig, haha!

    musingsofdee.no

  8. Digger bildene av deg:D Kampen var så spennende, utrolig gøy at vi klarte det😀

  9. It was pretty awesome🙂

  10. så skjønn du er :)) Kampen var kjempe spennende! gratulerer til Norge!!

    //veldig fornøyd selv med bærplukkeren og treskoene, syns liksom det passet så godt inn der:)

    Turen til preikestolen var fantastisk, og jeg trodde ikke først at jeg skulle våge meg til kanten, men du mister litt høydefølelse på veien oppover, så det gikk lettere enn ventet:)

    Jeg er fornøyd med den tiden på 3000 meteren, men alltid gøy med forbedringer:)

  11. Håndball er spennende!:) Jeg tipper du så finalen også?🙂

    SV: Jeg er veldig glad vi slapp unna det verste! Og heldigvis jobber de på spreng med å få det fint igjen her🙂
    Takk for svar!:)

  12. Håndballjentene er helt RÅ!

    SV: Ja jeg elsker å kjøpe tilbehør, og gleder meg som en unge til å pynte opp her da😉

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

