the many hairstyles of…

undertegnede. Jeg skulle finne noen gamle bilder til noe og ble sittende og bla litt fra tiden min i England.. jeeez jeg var igjennom mange stilendringen både på hår og klær der borte haha!
Jeg trodde nok jeg var en cool kid til tider, jeg er glad jeg har blitt eldre og skjønt bedre.. selv om jeg fortsatt elsker å ha rødt hår:P

når jeg flytta til Wolves var jeg fortsatt søt og uskyldig😛

så oppdaga vi planet og at det var kult å være litt snål.

så ble jeg helt hekta på rødt!

Så ble det spel og sommer, og jeg droppe crazy fargene litt.

men så var sommern over, håret korter og tilbake til det gode gamle røde!

Via brunette igjen, så havna jeg på denne fargen mot sommeren 2010, og var relativr fornøyd med den, ble enda litt lysere, så brun igjen, før jeg plutselig hadde begynt å farge håret rødt igjen..
Na er jeg på vei tilbake til brun, skal poste bilde senere en dag, må bare farge håret igjen først.
og er egentlig ganske fornøyd med det..

Men det aller sprøeste jeg har gjort er allikevel en aller siste frisyre, jeg er glad jeg tok til fornuften, og endra både hår og stil.. selv om hadde jeg vært 16 hadde det sikkert vært dødskult.. det var bare at jeg var 23, og trodde jeg var superawesome. Jeg angrer kanskje ikke på at jeg prøvde det ut, men er evig glad for at jeg ikke beholdt det lenge!

crazy kid!

Categories: Uncategorized | Tags: , , , | 18 Comments

Post navigation

18 thoughts on “the many hairstyles of…

  1. hehe,fint å se tilbake på de ulike hårstilene og hårfargene man har hatt gjennom årene. På ungdomsskolen var jeg i en “farge-håret-rød” fase:)

    SV;hehe, følger en god del🙂 Er ikke så ofte innom bloglovin,og har en bokmerke liste med blogger som jeg går gjennom først og så går jeg over til bloglovin etterhvert:D

    //Anbefaler “21 jump street”🙂 Jeg likte filmen kjempe godt! Hittil har jeg hatt en kjempe koselig uke med nevøen:)

  2. Hehehe, artig å se! Hår betyr jo så himla mye, så det er klart at man må prøve litt forskjellig.🙂
    Men du er egentlig ganske mørk, eller? Hvordan får du det så knall rødt? Jeg vil også ha rødt hår, men mitt blir vel bare blasst og ekkelt. Får prøve en dag.😀

  3. hehe måtte flira litt av sista bildet!:) du e vågal da:D

  4. Moro å se tilbake🙂 Du er tøff😉

    SV: Ja hvit iPhone er det fineste🙂

  5. Fina mi, du kler alt du😀 Er moro å se tilbake, begge oss gikk jo igjennom mange forandringer her i England!

  6. Syns du alltid er fin jeg!❤

  7. Gøy å se på alle hårfasene du har hatt! Selv har jeg vært ganske pingle i mine ungdomsår, og det har vært liiite til eksperimentering – har faktisk aldri farget håret! Stripet det én gang, og tok perm en gang også, men that’s it! Det er kult å forandre litt på håret! ^^

  8. rødt hår❤

    / tusen tusen takk for alle kommentarane snille du❤

  9. Du er utrolig kul med rødt hår da!! Men altså den siste stilen var vel kanskje litt drøy…😀

  10. hehehe, det siste bilde ble absolutt favoritten, fargerik og skjønn:))

  11. hihi, rødt er så fint:) Hadde knall rødt en stund for typ ett år siden jeg også, men ga opp fordi det var så stress å opprettholde fargen:p haha! Vurderer å få oppi litt freshe farger igjen etter sommeren:)

    musingsofdee.no

  12. Morsomt å se tilbake på hvordan man har hatt håret opp gjennom årene😉

  13. SV: Det er jeg enig i, selv om jeg er veldig glad i den på Aker brygge. Eneste kjipe er at den er stengt i ett år pga oppussingen:/

  14. Syns egentlid du hadde forholdsvis likt hår på alle bildan æ, i allefall i forhold til fasong! Du e så utrolig fin til rødt hår.Æ vil og!

  15. Arti å sjå aill dæm morsomme og fine frisyran dine, du e så fin i rødt hår!🙂

  16. Sv/ Ja, kanskje litte Cheryl Cole, men det e jo ikke det verste å sjå ut som😉 Hehe

  17. wææææææ, den siste, ja, DEN var noe for seg selv! Men jeg liker håret ditt som det er nå, jeg! Classy og damete!

  18. Rødt hår er så fint! I alle varianter (og du kledde det jo perfekt). Kunne tenkt meg knæsj rød eller dyp/mørkerød en gang, men jeg..tør ikke!? Enda jeg har hatt rosa, lilla, turkis osv. Haha.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

