hva skjer’a?

Time flies..

glemmer litt av at denne lille bloggen min er her når sola skinner og løpeskoa drar meg ut på kveldene.
Jeg slikker sol, har sett Eurovision (kombinert med flere glass vin for å overleve alle trainwrecks av noen låter), jobber og har begynt å bruke nærområdet som treningsarena fremfor elixia. (av og til)
Da jeg var hjemme forrig helg hadde vi babyshower for nina også, hun er nærmest sprekkferdig, termin denne uka.
Jeg bare venter på nyheten om at den lille har kommet. Gleder meg til å bli “tante”igjen. Siden mine egne brødre er like single som meg er det ingen fare for at jeg blir ordentlig tante anytime soon, så jeg nyter mine to liksomtantebarn🙂

ca. 1 mnd igjen til sommerferie også, 3 uker på stiklestad, dansing og moro med en bra gjeng, men først flytter kikki nedover, og jeg får endelig en roomie igjen i noen uker. Fordi selv om det er befriende med et eget sted, er det også ganske ensomt, spesielt på sånne dager som dette, pinsefri, og alle jeg kjenner er opptatt.

anyway, nok bullshit fra min side, jeg prøver bare å fylle bloggen med noen små ord, så dere ikke skal savne meg så mye.
helt til slutt, et lite bildedryss:

min første hjemmelagde pavlova

baby-shower feast!

mine gamle løpesko har blitt uteløpesko🙂

p.s dere husker jeg skrev om lykke og å tørre for en stund siden.. jeg turte.. det gjorde dessverre ikke han.. så da vet dere hvorfor jeg ikke har sagt noe mer.

Categories: Uncategorized | 22 Comments

Post navigation

22 thoughts on “hva skjer’a?

  1. Høres ut som du har kost deg masse, og fine bilde.. kan vi forresten få oppskriften på pavlova`en din? Det så nydelig ut.
    Liksom tante er like bra som ordenlig tante:) De fleste av mine venninner har en til to unger, så i tillegg til mine to (ordentlige) nieser så er det en del liksom tantebarn. koselig❤

    Tøft av deg og satse, men kjipt at han ikke turde, men det viser bare at du fortjener bedre❤

    //mannen er på beina, men ryggen er fortsatt ikke god, og etter to timer hos kiropraktor hadde vi håper at det gikk over raskt, men nå har det vart i 10 dager, men han har hvertfall fått utbytte av solen mens andre har vært på jobb, han er blitt knallbrun og jeg ser ut som et spøkelse ved siden av han;)

    Håper alt står bra til meg deg:)

  2. Kikki

    pavlovan va GO, så vellykka første fersøk!😀 å babyshower va kooos, å arti å planlægg lamme dæ❤ kom på at d e TRE vækka t æ kjæm fløttan, d e vææældi snart!! men bli skøy🙂

  3. Åh, du har virkelig koset deg!🙂 Det liker man. Og liker i alle fall at du bruker nærområdet til løping for tida! Deilig å løpe ute (sier jeg som ikke har andre valg :P). Bare å si fra om du vil løpe sammen en dag!😀
    Det er koselig å være liksomtante, jeg gleder meg så til mine rundt meg får flere.😀

  4. sv Trille: du tror ikke du løper fra meg altså? jeg er nemlig ikke så veldig rask:P

  5. Du e go! På alle vis🙂 Just saying…😛 Les her æ altså,bærre glømme av å sei det🙂 *Siri*

  6. pavlova så kjempegodt ut!

  7. Du er flink du – akkurat det man skal gjøre i finværet! NAMMISKAKE – så fliiiink du er!! Ps.❤

  8. //Takk Idapida:) Det var eit fint komplement!
    (du har eit kult nick)
    Og forresten så hadde det vore kjekt med oppskrifta på herlegheita;)

  9. sv Maria: kan poste den til uka🙂 er faktisk overraskende lett, det bare tar litt tid.

  10. Å, det såg kjempegodt ut!! Oppskrift?😉

  11. Fint bildedryss:) Når det er fin vær er det ofte pcen hjemmes hos meg ikke blir slått på i det hele tatt og bloggen blir deretter:) hehe. Den pavlovaen så god ut!

  12. IdaPida: Neisj! Jeg føler meg ikke særlig rask selv, men blir positivt overrasket noen ganger.
    Og skulle jeg få løpe med noen andre, og det hadde vist seg at jeg var kjappere, så hadde jeg sakket ned, det er jo ufint å løpe fra selskap!🙂

  13. Kos! Jeg savner sol og sommer i Norge!

  14. fint å høre fra deg i blant vettu🙂 blir jo mye mindre blogging nå på sommeren. life is beautifuuul🙂

  15. SV;Så bra at du digga filmen:) Var bedre en jeg hadde trodd også:) Har lyst å se den igjen:D

  16. hihi, bra det ikke bare er meg som glemmer bloggen litt i finværet:)
    Flink å sprek du er! Nå har jeg meldt meg ut av treningssenteret mitt for sommeren, så da setter jeg igang bruken av gavekortene fra deg etter ferien neste uke:) hurra!

    musingsofdee.no

  17. Miss you, gleder meg til Ida-tid i juni🙂 Høres ut som du har hatt det fint i det siste, og flink du er som laget pavlova. Den så fryktelig god ut🙂

  18. Herlig🙂 Godt å høre fra deg❤

    SV: Digger Lenes blogg selv🙂 Stor favoritt😉

  19. – første parken jeg har besøkt i Oslo! Ligger stort sett i hagen, haha!
    middelalderparken? Hørtes spennende ut. Fint der? kanskje jeg skal ta meg en tur:)

    musingsofdee.no

  20. // Det er lenge siden jeg har vært på en trening og kost meg gjennom en hel time. Ble veldig svett, men hadde mye energi etter trening, men det er en trening som er grei å utføre ved siden av styrketrening.
    Sh`bam er ralativt nytt, så det dukker nok opp på Elixia også:)

  21. IdaPida: Jaaa! La oss ta en tur sammen når du føler at du er klar for det. Jeg er ikke så himla kjapp, skjønner du. Og uansett, så holder vi det laveste tempoet (kanskje med litt pisking).

  22. Du må være fornøyd med forsøket i alle fall! Spreeeka!😀

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

