Litt trening og papirsmak i munnen

What a day!
Idag når jeg våkna til reine tornadoen var det fristende å dra dyna over hodet igjen og glemme verden..
Men opp måtte man, selv om klokka viste 05:45 og jeg var trøtt som et dovendyr. et rundstykke og en tannpuss seinere var jeg på vei til jobb. Vanligvis er tidligvakt digg, tidlig trening og tidlig hjem, men mandager er min faste dag på Elixia Ringnes Park, og jeg er der fra 18:30 til ca. 21:00 dobbeltime med fitness fusion og street jazz. Rolf Henrik er suveren, så om du er medlem og digger dans, kom kom kom!
3 1/2 time å slå ihjel mellom jobb og trening = storo senteret, dinner for 1 på jordbærpikene og – 700 kr på gmax fordi man endelig finner løpesko man liker.. (salg in my <3)

20120514-223517.jpg20120514-223527.jpg

Elsker mandagstrening!
Apropo forrige innlegg, ville bare få si at jeg har ikke godtestopp for å gå ned i vekt, det er igrunn bare en bonus om det skjer. Det er fordi jeg vil prøve å bli sunnere og få i meg mindre sukker og heller fokusere på det som er bra for kroppen, og for å teste viljestyrke.. men igår når jeg testa vekta igjen viste den faktisk -1kg, så kanskje jeg begynner å merke det på kroppen snart at den ikke får i seg like mye dritt.
Og i forbindelse med å leve sunt o.l. så ble jeg litt “inspirert” av det toppbloggere som Ida Wulff og Kristina Andersen snakker så mye om, og gikk til innkjøp av kampanjepakken til Easy living fra Proteinfabrikken, fordi de skryter jo hemningsløst av disse produktene, måltidserstattere og shakes og du store min.  Du får med 2pk proteinpannekaker, 2jordbærshakes, 2 sjokoladeshakes, 1 sjokoladebar(måltidserstatter)og en med jordbær. At de digger dette.. er beyond me..
Jordbærbaren er utrolig søt og ekkel, sjokoladeshaken smakte papir.. sjokoladebaren smakte greit, men var utrolig tørr..
Resten har jeg ikke fått prøvd enda men forventer ikke stort..Det som er pluss er at jeg kasta bare bort 99,- (ser den koster 199,- nå) og fikk en gratis Rosa shaker (thumbs up) shakeren satt forøvrig bom fast i 2 uker etter annkomst, og trust me samtlige besøkende har måtte prøve å vri den opp uten hell. Det måtte pappamuskler til for å klare det og selv han ga nesten opp i forsøket.
Nei, jeg er jaggu ikke no shake og proteinbar menneske merker jeg, men om noen har noe å anbefale som ikke smaker hverken kliss eller papir, bring it on! jeg er villig til å prøve ut nye ting.

20120514-223541.jpg20120514-223536.jpg

Mye bedre å komme hjem og mekke en smoothie av diverse frukt og bær-rester, mango cultura og en dæsj appelsinjuice! Nam!
Imorgen har jeg tenkt å teste ut Elixia Lambertseter for første gang, det er jo tross alt det senteret som ligger nærmest her,
onsdag kveld hopper jeg på nattoget nordover for feire 17.mai med trønderfamilien min og så klart for å se igjen go’jenta mi som er hjemme i Norge på ferie med mannebeinet sitt. Æ glær mæ!

Ha en flott uke!

Categories: health, life, Uncategorized | Tags: , , , , , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “Litt trening og papirsmak i munnen

  1. Høres ut som en fin mandag:) Stilig treningsko! Du får ha en fin 17.mai feiring:)
    SV;hehe, de muffinsene var farlige gode:)
    Skal fortsette å søke i vei:)

  2. kjempefin mandag!:) og den middagen såg nå veldig god ut!:)
    tenke meg det blir kjekt å reisa hjem😀

  3. Så flink du er:) og det er veldig lov å bruke penger på løpesko som du liker:)
    Jeg syns du er flink som klarer å kutte ut godteret, det klarer jeg ikke mere enn noen få dager. Tro meg, jeg har prøvd men får abstinenser etter noen dager, maks en uke.. kroppen min hadde absolutt ikke hadde vondt av mindre sukker, så jeg må nok prøve igjen. feilen alle gjør er å gi opp, og jeg gir også opp men jeg prøver alltid igjen;)

    //formen er like ræva idag, life sucks og alt det der…. hater å være syk, ikke får jeg trent, jeg trøste spiser alt mulig crap og jeg har null energi.. men får heller ta det igjen når formen er på topp igjen, håper det går over raskt.

  4. btw, jeg har ikke tro på at noen av de “slanke produktene” smaker godt. Tror mange får betalt for å reklamere for produktene, og da spesielt topp bloggerene, ellers så eier de ikke smaksløker…

  5. Ja, det er derfor jeg også kutta masse godis, og jeg spiser jo faktisk enda godterier, men bare på lørdager. Det føles så mye sunnere med mindre E-stoffer og sukker og greier! Smoothie høres NAM ut, men proteinshakes høres… ja, du sier det jo selv!😉

  6. Flinka mi! Jeg savner SÅ å ha et treningesenter i nærheten🙂 Så dumt at det fra proteinfabrikken ikke falt i smak, men skikkelig smoothie er jo fryktelig godt så velger heller det selv🙂

  7. Flink du er<3

    SV. Tusen takk, Ida🙂 Jeg gjør det ja. Må jo bare..🙂 Jeg gleder meg veldig til ferie. God tanke❤ Jeg var på Elixia Lambertseter i dag ja.. Moro😀 Deilig å være i gang igjen😀 Er du ofte på ELixia Lambertseter eller?

  8. Sv kari: var der for første gang idag:) på dansetime:)

  9. Leah

    Hehehehe! De får det nok sponset så da må de vel late som de liker det. Selv om de påstår at alle meningene er 100% ærlige:p

  10. Du er så flink! Misunner deg og viljestyrken din for å leve et sunnere liv! Blir vel et lite forsøk fra meg snart igjen også….

  11. haha, de skriver jo sånt bare for å tjene penger.
    you go girl, gå for vanlig husmannskost og skip sukkeret, så blir det bra. heier på deg!!

  12. Hihi, jeg kjøpte den kampanjepakken også, mest pga proteinpannekakene da – og de synes jeg var gode. Jeg kjører på med litt kanel oppi også, så blir det bra! Barene synes jeg derimot var ganske gode, litt kliss, men gode – og av shakene… tja, da gååår jordbæren ned, men kommer nok ikke til å kjøpe den igjen, hihi!

    Det er også lov med nye sko, må jo ha det – du som er så flink til å trene😀
    – OG, hurra og gratulerer med dagen som var😉

  13. Ble innmari skuffa over hele pakken, tok brunost på pannekakene jeg og da gikk de ned greit:) og de metter jo, men noe av det andre mølet skal ikke inn i mitt kjøkkenskap, smaker kunstig, tørt og klissete

  14. Så flink du er som jobber med treningen og nye veier i kostholdet. Moro å eksperimentere🙂 Fine nye sko også! All grunn til å være fornøyd🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

