Elixia in my heart

Jeg må innrømme at denne uka har jeg vært mer på jobb og elixia enn hjemme:) bra jeg stortrives på elixia da:)
Fikk en mail fra uttakskomiteen til spelet på stiklestad, de har blitt mye strengere iår enn i 2009, og krever god fysisk form, som betyr at jeg må nok intensivere kondisjonstreningen litt.. step og dans hjelper jo litt men trenger mer
Prøvde meg på mølla på tirsdag men da var beina veldig tunge:( til tross for strengere krav gleder jeg meg veldig til å danse på spelet på stiklestad igjen i sommer og det vil være verdt alle timene på elixia🙂
Håper bare jeg klarer å opprettholde godtestoppen også. Snart 2 uker uten snop, potetgull og desserter:o målet er ihvertfall til 1.juni,alt etter det er en bonus.. Lurer på om det vil vises på vekta snart
Ha en fin helg alle sammen!

20120512-093104.jpg

Categories: Uncategorized | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Elixia in my heart

  1. SUPERflink!!!!!! Spelet på Stiklestad??? Tror aldri jeg har hørt om det! Selv er jeg iallfall i aktivitet et par ganger i uka (i tillegg til gymtimene), og det vises faktisk på prestasjonene! Løp 3 minutter kjappere på 3000metern på skolen enn det jeg gjorde i høst!!!

  2. Flinke Ida=) Spelet på stiklestad høres interesant ut:)

    SV;Takk Ida:) Håper jobbintervjuet gikk bra og at jeg får jobben:)
    God helg til deg også:)

    //Takk Ida:) Det er viktig å ta en dag av gangen og møte dagen med åpne armen for å si det på den måten.🙂

  3. FLINKA!🙂 Det er så artig (og slitsomt) med sånne uker. Og så flink med godtestopp, det må jo bare vises på vekta snart. Cecilie (theriblog.com) har fått en veldig boost på vektnedgang etter godtestopp.🙂

    Vi fikk ikke jobbe med eksamen på ettermiddagene den første en og en halve uken, men nå har vi fått tatt den med oss hjem. Men jeg tror nok jeg får klemt inn litt langturer for det.🙂

  4. Håper det, to uker og fortsatt samme vekt, selv om jeg trener samme mengde som før også.
    Var jo Cecilie som inspirerte meg til å prøve godtestopp igjen.

    er jo sikkert deilig med ordentlig pauser i frisk luft og tømme hodet, hvem vet, plutselig finner du på noe mens du er ute å vandrer som du kan bli inspirert av:)

  5. Så moro at du er “bitt av treningsbasillen”. Elixia er kjempebra!
    Håper du har en fin helg.

    SV: Det er helt klart en deilig følelse! Og veldig viktig, både for meg og elevene. Koser ikke jeg meg, gjør ikke de det heller!

  6. SV: Tusen takk! Det hjalp veldig!:)

  7. Så flink du er, og det hjelper jo med litt motivasjon. Selv så hater jeg tredemølle, det er det mest meningsløse jeg kan ta meg til med på treningsenteret.. jeg trenger også bere kondis, men har liksom ingen motivasjon slik som du har.

    //formen er ikke noe særlig bedre idag, og det ble lite drikke igår, kjente jeg var susen i hode før jeg begynte på alkoholen og det ble ikke noe særlig bedre etter at jeg begynte på den..

  8. Du er så fliiink! Og så lenge godtestopp? Flinka! Selv om det kanskje ikke synes på vekta enda, kan det være mange faktorer som spiller inn, slik som feks vannoppsamling! Plutselig så bare forsvinner det, og DA da vil du nok se det. Ellers så merker du det vel på kroppen?

  9. Muskler veier mer enn fett vettu! Ikke gå ned i vekt… da er det jo ikke noe igjen av Idakompisen! :O
    Du er fin!

  10. Så flink du er spreking😀

  11. Jeg har nettopp meldt meg inn i Elixia🙂 Gleder meg til å starte😀

    SV: Tusen takk, Ida🙂 Håper du har hatt en fin helg❤

  12. Så kult:) du kommer til å trene mest på lambertseter da kanskje? Eller er det en nærmere nordstrand også?

  13. SV: Tusen takk Ida🙂 Jepp blir nok mest på Lambertseter selv om jeg kan trene på alle😉

  14. Så flink du er. Jeg synes Elixia kan komme hit!🙂

  15. Så gøy med spelet på sitklestad. Lykke til🙂

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

