Helgebildedryss

Siden jeg fortsatt sliter litt med kreativiteten, så får dere heller se litt bilder fra helga, og jeg skal si jeg er letta over at været gikk fra bilde 1 til 2 kjapt:) var også koselig med besøk av monica i helga:)

20120506-213906.jpg

20120506-213914.jpg

20120506-213923.jpg

20120506-213929.jpg

20120506-213935.jpg

20120506-213945.jpg

20120506-213955.jpg

Digger dekorasjonene på eldorado kino<3 hp❤
The avengers er forøvrig bra, mange kjekke menn i den også;)

Categories: Uncategorized | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “Helgebildedryss

  1. Ser ut som en herlig helg:)🙂

    – Ja, anbefaler den virkelig😀

    musingsofdee.no

  2. Nesten så jeg vil gå på eldorado kino, uten å gå på kino!!!! HA!

  3. lenehetland

    Et herlig bildedryss av helgen. huff, været på det første bilde så ikke veldig herlig ut nei.. huff.

  4. Fin helg😀 Skulle ønske jeg var der og!

  5. Kikki

    sjer ut som ei finfin hælg🙂 jaa, avengers e bra! kæmm e favorittn?🙂

  6. Fint vær gjør dagene bedre!!!! Og hp, wiiiii!❤

  7. ser skikkelig kult ut! virker som om mange syns at the avengers va bra. Skulle kanskje tumla sæ på kinoen!

  8. Flotte bilder:) virker som en flott helg! vil se på avengers på kino snart:) mange fine mannebein der:P
    SV;Jeg også:) Vil ha en sesong 8 av Supernatural<3

    //Koste meg i bursdagen i går:) fikk sett tremeninger og andre som jeg ikke hadde sett på lenge.=)

  9. me o såg The avengers i helgå!:) eg syns han så spilla hawk-eye e så flotte:P

  10. Så fin en helg, likte denne helgen godt jeg😉 Avengers var bedre enn jeg tenkte altså!😀

  11. Fine bilder❤

    SV: Ganske ny blogg for meg også, men som du sier er jeg veldig glad for at jeg kom over den😉

  12. Sv/Jada, det blir sikkert det, hater bare at ting er så usikkert. Jeg har jo så lyst å komme på besøk i sommer, og da må ting være mer på plass!

    Gleder meg jeg også, litt 17.mai feiring og 18.mai tull, blir godt! Grandis? Hehe😉 Jeg tror Norge og ferie er akkurat det jeg trenger nå, skal bli så godt. Skulle ønske jeg kunne bli i iaffall en måned!

  13. SV;Takk Ida:) Er fine omgivelser rundt omkring i Gjerdrum:) Håper du får en fin uke også=)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

