Man glemmer av og til..

Hvor skjørt livet kan være..
Tror nok det er flere enn meg som brukte tid på å tenke over gårsdagens triste nyheter om svømmer Alexander Dale Oens bortgang.
Jeg glemmer så ofte å sette pris på hvor fint jeg egentlig har det.. Selv om ting kan virke bekmørkt, trist og rett og slutt umulig av og til, (som de fleste kjenner seg igjen i tror jeg), så har man alltid minst en ting å være taknmelig for.

Vi får bare et liv, vi må selv velge hvordan vi vil bruke det, selv om mange valg er vanskelig.. så er det jo til syvende og sist ingen andre som bestemmer over deg.. (mamma og pappa til tider kanskje).. Du kan få råd og veiledning hos andre, men hva som faktisk vil skje er jo opp til hver enkelt?

Jeg har tatt noen sjanser i det siste, noen valg var bra, andre kanskje ikke fullt så bra.. men det har gjort at jeg har møtt noen interessante mennesker, jeg har lært ting. og selv om det har vært nedturer de siste ukene, så VELGER jeg å tenke at det er en del av livet.. nå må jeg for å sitere minneordet til Dale Oen som suser rundt på face:
“Lev livet og Gje faen…”

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette jeg, bare åpna wordpress og begynte å skrive.. følte det var så lenge siden, og jeg har fortsatt ikke alt på plass i nyleiligheten så kan ikke vise frem den riktig enda. Kommer nok tilbake en gang, og jeg lover å catche up med bloglovin, snart..

Hvil i fred Alexander Dale Oen, en stor idrettsutøver, flott medmennesker og sikkert verdens snilleste flotteste gutt..
Det er urettferdig at du ikke får lov å fortsette ferden din her på jorda.. men jeg tror ikke du vil slutte å være en inspirasjon.

Categories: Uncategorized | 5 Comments

Post navigation

5 thoughts on “Man glemmer av og til..

  1. Norges svømmehåp. Sjokk!

  2. Ble sjokkert når jeg fikk vite det og det er som man sier man vet aldri hva morgendagen bringer. Det er noe man bør ha i bakhodet og leve livet. Selvom det er tider hvor ting kan virke vanskelig å gjøre nettopp det.

  3. Det er så utrolig trist, og ufattelig at det har skjedd. Føler han var en person som “alle kjente” eller alle følte at de kjente selv om jeg og de fleste andre aldri har truffet han. Det viser bare at vi må sette pris på det vi har og leve i nuet.
    For hver dør som lukkes så åpnes en ny en. Jeg har tatt mange valg i livet, noen lure mens andre har vært mindre lure, noen ting er kanskje litt for mye impuls og lite gjennomtenkt og ender ikke alltid opp bra, men vi lærer så lenge vi lever, og vi lærer av feilen vi gjør.
    Det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere. Hvis livet bare var en dans på rose, ingen vanskelig valg eller noe så tror jeg vi hadde kjedet oss. Vi må ha motbakker i livet, det er det som gjør livet til livet:) ønsker deg en finfin helg:)

  4. Livet kan snu så vanvittig fort.😦 Skummelt å tenke på.

  5. utrolig trist… tror alle me mennesker har godt av ein påminnelse av å te, at det ikkje e sjølsagt at me møte morgendagen:)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

