Så klar for sommer!


T-skjorte/Primark/shorts/new look

Har endelig kommet litt mer til rett oppe på Bekkelaget, men etter å ha bodde med andre mennesker siden jeg flytta hjemmefra for 7 år siden, så ble det fort kjedelig. (ikke en gang amazing race er underholdende nok)
Ble sittende å se på bilder fra England og Renate tok noen fine antrekksbilder for meg, og ville dele et par sommerlook’er🙂
ååååh jeg er så klar for varmere vær, og gjerne ferie (gleder meg til en sommer på stiklestad med spel og moro.
Viser dere bilder av nyleiligheten snart, må bare få tatt noen fine bilder først🙂

Kjole/new look/sko/new look

Nå skal jeg ta meg et glass pepsi max og se litt mer tv, uvant etter å ha gått nesten 1 år uten tvkanaler🙂 Ha en fin kveld people! Jeg kommer sterkere tilbake med mer blogging snart, promise! (kanskje:P)

Categories: England, Fashion, fun, life, shopping | Tags: , , , , , , , | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “Så klar for sommer!

  1. Fin du er! Digger kjolen!

  2. Liker tskjorten din…og kjolen din også!🙂 Lady Gaga<3

    SV;hehe:) Kanskje det er pga du har flyttet fra verdal at lykken ikke med deg:P Håper jeg får krysset av rafting på listen en gang i fremtiden:D

  3. Likte toppen på øverste bildet🙂
    SV: Hm, to-do listen hjalp faktisk litt, men har alt for mye igjen… Jeg har Debates in Literature og Foundation of poetry and drama dette semesteret. Hørtes det kjent ut?

  4. Så kul kjole!🙂

    Tusen takk for kommentar på bloggen min!

    SV: Så hyggelig! Tusen takk for søte ord, Ida!🙂

  5. Fin du var❤ Elsker t-skjorta❤

    SV. Ja kikk innom, Ida🙂 Hildes blogg er verdt et besøk🙂

  6. Ååååh, som jeg elsker kjole-bildet! Det var skikkelig drømmende.😀
    Hurra for at det snart er sommer.🙂

  7. FLOTTA!! Jeg liker både antrekk en og to, jeg!! SMIIIL!

  8. Rålekker kjole!!!!

  9. SÅ FIN DU ER! Med Caps. For å få frem at jeg synes du er fin, loving those curves!:D

  10. …En kommentar til, fordi jeg rett og slett likte første bildet skikkelig godt. og andre bildet. Men første bildet først. hihi😀

    Og, håper du kommer deg fint til rette i den nye leiligheten, og at du kommer til å trives😀

  11. Så flott kjole😀

  12. Kul kjole! :p
    har så shoppingbehov for tida, det e nesten skummelt!

  13. Så fine antrekk! De kledde du Ida! Og kjolen, så sommerlig og fin. Gleder meg utrolig mye til varmere tider med masse fine og lette sommerklær på!🙂 Vi får heie på værgudene og be de kjappe seg😉 Håper det går bra i Bekkelaget, ha en fin helg🙂

  14. Fina:) Veldig klar for sommer jeg og:)

    Musingsofdee.no

  15. flotte du e Ida! Trur me e flere som e klar for finare vær og sommar:D

  16. Så fine antrekk. Likte veldig skoene på det nederste bildet.😀 Kan skjønne det nesten blir tomt å plutselig bo alene. Men jeg kommer gjerne på besøk snart jeg altså!🙂

  17. flotte sommerlook`er:) skjønner det er rart å plutselig bo alene etter å ha bodd sammen med folk i mange år, men av egne erfaringer så blir du nok fort vant til det. det er fordeler og ulemper med begge deler:)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

