På egne ben :)

Jeg er nå å finne på mitt eget domene🙂

HTTP://WWW.IDAPIDA.CO.UK🙂

Tror det skal være mulig å fortsatt bruke den gamle url’n og fortsatt komme fram da jeg bruker wordpress sin server fortsatt, men fra nå av vil jeg bruke det nye domenenavnet🙂 Driver fortsatt å prøver å utbedre bloggen litt sakte men sikkert, kom gjerne med innspill på hva jeg bør gjøre evt. hvordan jeg kan gjøre det🙂
Banneret er laget av the amazing Renate Solhaug!

Er ihvertfall veldig glad for å endelig ha min egen adresse!
samt en ny mail adresse om dere skulle ha kommentarer eller spørsmål eller ønsker å kontakte meg av en eller annen grunn! info@idapida.co.uk

photo by the talented R.Solhaug

Blir nok stille en liten stund dessverre, flytter inn i ny leilighet imorgen, og jeg har klart å bli sjuk (aue i halsen min😦 )
Men lover å komme sterkere tilbake snart, har jo litt av hvert å vise dere egentlig!

Categories: Uncategorized | 18 Comments

Post navigation

18 thoughts on “På egne ben :)

  1. Stilig med eget nettsted eller url:) Du får ha god bedring og god helg!
    SV;Så bra at dere skal se den på kino:) Jeg skal på kino neste uke å se Titanic:)

  2. Ann-Siri

    My god woman! You are smokin’ hot on that banner! 😉 skal følge med framover,jeg lover 😃

  3. gratulera så mye med eget domene:D tok du foresten bilder når du va hos Renate?;) kjempefint va det!:)

    Lykke te med flyttingå❤

  4. lenehetland

    Så spennende å gøy med eget domene, jeg liker også best å ha det fremfor blogg.no eller wordpress.com
    Syns siden din er blitt bra og headeren var jo kjempe fin:)

    Spennende blir det nok med ny leilighet, alltid stas å starte innredningen på scratch, jeg syns hvertfall det:)

    Ønsker deg masse god bedring, ikke noe gøy å være syk stakkar.❤

  5. lenehetland

    Så spennende å gøy med eget domene, jeg liker også best å ha det fremfor blogg.no eller wordpress.com

    Spennende blir det nok med ny leilighet, alltid stas å starte innredningen på scratch, jeg syns hvertfall det:)

    Ønsker deg masse god bedring, ikke noe gøy å være syk stakkar.❤

  6. HURRA for eget domene❤ Grattis🙂

    SV: Takk Ida🙂 Det er viktig med positivitet😉

  7. Hipp hurra for awesome blogg😀 Du e jo så fin at å lag banner t dæ va ingen sak🙂
    Lykke t me flytta, æ skulla hjølpa dæ om æ ha hatt mulighet to do so. Men gler mæ t å kom å sjå plassen ein gong🙂

  8. Gratulerer!! Jeg digger headeren🙂

  9. Sv/Ja, slett ikke verst prins dette🙂
    Hva endte dere opp med å se?

  10. Så fine bilder av deg det var i headeren, du er så fin😀 Gleder meg til å besøke deg på nyplassen snuppa. Og fortsatt god bedring!

  11. Gratuleeeeerer!! Og superflott header!!!!!! Fina!!

  12. Gøygøy med eget domene da! Og så fine bilder, du er pen du😀 Blir deilig å komme seg på plass i ny leilighet kan jeg tenke meg, det har jo vært mye frem og tilbake på den fronten for deg i det siste så du fortjener å få ting på plass! Håper halsen blir bra!😀

  13. Grautlerer med nytt domene Ida🙂 Så gøy!! Kjedelig med vond hals da, men god bedring og lykke til med flyttingen =)

    Sv. Tusen takk for koselig ord!🙂

  14. Grattis med eget domene🙂 har akkurat begynt selv og er kjempe happy! Som du sier, bedre å stå på egne ben🙂

  15. wow, det ble kjempefint her nå!!! grattis med domene og nytt design :))

    /ja, det blir godt å få en liten pause.. det er da man innser hvor mye man har her, hva man savner osv. Blir bra!

  16. SV: Ja ta en tur, Ida.. Virkelig verdt et besøk😀

  17. GØY😀

    musingsofdee.no

  18. SV;:) hehe, det er sant det! Alle trenger ikke å like alt:)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

