Lego House

De av dere som følger Stine min sin blogg, har sikkert allerede både sett og hørt denne låta..
Men jeg vil dele den allikevel, fordi for det først er Rupert Grint med i videoen, og for det andre er det en utrolig bra låt av en artist jeg skulle ønske jeg hadde oppdaga tidligere!
Alle albumene til Stine ligger nå på iphone min så jeg kan kose meg med bra musikk på tur🙂

Enjoy!:)

p.s. innlegget er forhåndsskrevet da jeg er i England og storkoser meg hos Bestisn min i en ukes tid🙂 JIPPI!

Categories: fun, music | Tags: , , , , , | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “Lego House

  1. Den sangen e så fine!:) Håpe du kose deg som ein gal i UK:)

  2. Jeg så denne mest fordi jeg hørte at Grint var med, hihihihiih! StalkerGrint. Kooos deg i Eeeeengeland!

  3. Rachel

    I can’t read what you wrote about the video but I love this song and of course Rupert!

  4. Just a recommendation:) love the song, the vid and both of the fit gingers;) hehe. Happy i imported all the ed sheran albums:)

  5. åå, er det sant? Sangen var uuuutrolig fin. Traff meg midt i hjertet. Akkurat det jeg trengte nå🙂 Og utrolig søt video også! Gjorde dagen min nå rett før jeg skal legge meg. Små gleder er de beste, så tuuuusen takk for tipset!!!😀

  6. Elsker denne sangen, utrolig meningsfylt!

  7. Finfinfin sang! OG det har blitt kjempefint her inne! Headeren din er knallfin!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

