sliten..

Jeg kan med hånda på hjerte si at Mars har vært årets tyngste måned..
Det har ikke vært så veldig mye positivt hverken på jobb eller hjemme egentlig..
Har det jo bra da, er bare veldig veldig sliten for tiden..

Skulle egentlig legge ut et innlegg med how to bilder for kanelboller, men har hatt problemer med a laste opp bilder i det siste så det får bare vente litt.

Siden ingen ville bo med meg er jeg også på boligjakt, husverten vil prøve å finne noen som kan flytte inn før oppsigelsestiden,
håper bare jeg finner noe, og at om jeg gjør det, at han klarer å leie ut her, slik at jeg slipper dobbel husleie i 2 mnd.
Så kryss fingrene for meg.

I helga blir det forhåpentligvis ganske kult, skal på 12 timers dansekurs på lørdag og søndag på Krønsj i Torggata.
Gleder meg til å bare danse og ikke tenke.

Just trying to stay positive xx

Categories: Uncategorized | 7 Comments

Post navigation

7 thoughts on “sliten..

  1. Hadde jeg skulle flyttet til Oslo, så hadde jeg sikkert flytta inn hos deg! Men planen min er å stikke til Trondheim når jeg er ferdig her i Volda :O
    Krysser alle fingre og tær for deg!
    Dansekurs hørtes morsomt ut da!🙂

    La oss tenke positivt sammen snuppa!😀

    sv: Oppgaven er innlevert nå så nå har jeg tatt helg! hurra! Og gulrotkakene har jeg vel egentlig fortjent ja! nesten 30 kg på under et år er SYKT mye! Så det å slå seg litt løs iblant skal jeg begynne å gi meg selv lov til🙂 Så lenge jeg ikke skeier ut absolutt heeele tiden😉

  2. syns detta leilighetsgreiene e så utroligt kjedelig at eg ikkje vett ka eg ska sei:/ off nei… håpe du finne noge fort og at han får leigd ut o…. syns nå det e merkelig at ingen trenge hybel i ein så fine leilighet….

    Kos deg med dansingen!!:)

  3. Hjerte fra nord. OG du kan godt danse litt for meg også!

  4. Uffa, jeg synes det er utrolig rart at du ikke finner noen. Fantastisk fin beliggenhet, fin leilighet og fin pris. Håper det ordner seg snuppa, dans ut masse av frustrasjonen din i helga!😉

  5. Så kjedelig snuppert, folk må være helt bak mål for du er jo den beste housematen. Baker og styrer på vettu. Liten hemmelighet, du er bedre housemate enn min xbox-spillende, fisete sambo haha, true story! Du vet jeg hadde flytta inn om det lå i kortene❤ Syns det er trasig å se hvordan visse folk skaper så mye trøbbel for andre… Ja, du vet jo hva jeg syns om det. You deserve better, enkelt å greit. Håper det løser seg på en eller annen måte.

    Sv/Camilla er veldig for Clinique og sjekka litt reviews som også er gjennomsnittelig bra. Jeg tenker det alltid er bedre å prøve ting selv, uten å høre for mye på andre, noe som ikke fungerer på andre kan gjøre susen for deg🙂

  6. åh, jeg kan ikke skjønne at folk skal sette andre i sånne posisjoner som du er i nå. Been there done that. Burde ikke parten som bare flyttet ut, betale for rommet sitt frem til det kommer en ny, er jo dumt at det er du som må gjøre det.. På den andre siden håper jeg du nå finner et fint nytt sted, hvor ting går mer på skinner😀

  7. Krysser fingrene for deg! Håper det kommer litt vår med energi til deg også! Slitsomt å være sliten!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

