Ferdig:)

Det tok meg bare halvannen uke, starta når jeg var sjuk forrige uke, men pusling og kvalme passer ikke så godt sammen;)
Endelig ferdig og stine kan få tilbake spisebordet sitt:)

20120310-145737.jpg

Bare litt kjedelig å rydde det bort når man endelig har lagt det ferdig;)

P.s leter fortsatt etter en ny roomie..spread the word!
Og imorgen kommer det et innlegg med oppskrift og veiledning til verdens beste kanelboller(Stine ville ha detaljert så da får hun det)

Categories: Uncategorized | Tags: , , | 15 Comments

Post navigation

15 thoughts on “Ferdig:)

  1. wuwers – that IS impressive! Jeg har ikke pusla noe som er mer enn 50 brikker. Max!

  2. Stilig:) Liker å pusle jeg også!
    SV;Takk Ida<3
    =)

  3. Så fint det ble når det var ferdig! Flinkis🙂

  4. Kjempeflott puslespill. Hang it up on the wall!😀

    Sv/Indeed indeed, ganske herlig der så leng man itj bur der ;p Hehe
    Håpe Værdaln vise sæ fra sitt beste henn gongen, gjor itj d sist vi va hen sommers tid.. Fingers crossed.

    Jippi!😀

  5. SV: Ja han er ganske så herlig❤ God søndag, Ida🙂

  6. SV: Tusen takk Ida🙂 I dag blir det oppgaveskriving i solveggen. Det er jo kos da😀

  7. Pusling er jo så gøy😀

  8. Puslespill!<3

    sv: Håpet er kommet litt tilbake.. hadde bare en ganske tung periode denne uka, men har fått tenkt ut alle tankene som jeg hadde i hodet, og jeg har det bedre nå🙂

  9. iihi, puslespill! GØY, det er det lenge siden jeg har gjort – kanskje jeg må ta å kjøpe meg et.. hmmm. Tipper katten hadde synes det hadde vært gøy å stjele brikker derfra…

  10. Åh, ser helt sinnsykt kult ut å pusle! Mange år siden jeg har puslet nå, må jeg jammen ta og gjøre en dag!

  11. Nå fikk jeg skikkelig lyst til å pussle! Ser mye mer morsomt ut enn å lese psykologi eller skrive sosiologi oppgave😦

  12. Sv/E d julnissen?! :O
    Ste should be pleased then. All I want is some smash hehe🙂
    I even went to Starbuck whilst shopping, seems weird without you!!
    Lol yeah, still had it, really did need a new one. Like the one I got🙂

    Not sure why I answered in English.. Probably cause u were hehe
    Takk gumman❤

  13. hihi, så kos:) Elsker puslespill! VIL HA!!!

  14. så flink du e^^ eg e ikkje så tolmodi når det gjelde puslespill:P

  15. Sv: hihi, ja det var min første gang der! Gøy med nye steder😀

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

