Wow.

Jeg har egentlig gått og angra litt på det innlegget jeg posta og hadde egentlig enten tenkt å slette det eller legge på passord,|
fordi jeg følte at det var for personlig.
Den følelsen forsvant da jeg ikveld kom inn å så de utrolig fine kommentarene fra dere på nettopp det innlegget.

Alt dere sier, ikke bare av fine ting til meg, men at dere faktisk setter pris på at jeg posta det,
Det setter jeg pris på.

Vi jenter er full av komplekser og verdensmestre i å snakke oss selv ned.
Vi burde jo heller være verdensmestre i å bygge oss selv opp, uten å bli sett på som selvopptatt og overfladisk.
Takk for gode ord, nå vet jeg at jeg ikke trenger å være redd for å dele mine personlige tanker og at det jeg sier.. det betyr kanskje litt for noen andre også, ikke bare meg selv.

Den usminka sannheten er: i love you❤

Categories: Uncategorized | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Wow.

  1. Du fortjener hvert eneste koselige ord❤

    SV. Ta turen innom Lene, Ida. Det anbefales.. Ja det gjør vi😉 Kan jo starte enda et spill random da😛

  2. Klem<3 Kjempe fint at du delte det med oss.:)
    SV;Takk Ida:) Har hatt en fin første dag med besøk!

  3. Hjertehjerte❤

  4. SV: Tusen takk Ida🙂 God du er🙂

  5. Er så fint at du tørr å dele, tror det er et steg i riktig retning jeg! *klemmer*

  6. Så bra du fikk så mye fin tilbakemelding, det fortjente du🙂

  7. SV: Tusen takk Ida🙂 Jeg synes også det passet bra inn😀

  8. hurra. det fortjente du.

    / tusen tusen takk for alle kommentarane dine. nok ein gong tar du meg på kornet, hehe😉 eg tror heller ikje eg hadde vært meg hvis eg ikje hadde hatt smerten min😉

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

