Flytte til Oslo?

Det er vel kanskje litt risky å legge ut boligannonse på bloggen sin, men jeg er litt desp.
Mine kjære samboer Stine skal flytte, og med mindre vi finner noen til å overta rommet hennes, må jeg flytte og.
Etter å ha bodde over 5 forskjellig steder de siste 5årene er det ingenting som frister mindre enn å flytte enda en gang.
Så om du eller noen du kjenner skal flytte til Oslo let me know. Helst så fort som mulig!

Leiligheten ligger idyllisk til like ved middelalderparken, gangavstand til sentrum, men ikke midt i bykaoset. Kort vei til kollektivtrafikktilbud🙂
rommet er vel 8-9kvm, leien er 5500 i mnd, + strøm og internett som har ligget på max. 500 totalt pr. pers i mnd. (og det er så langt i de kaldeste mnd), er også villig til å bytte rom, mitt er noe større, og er 6500kr i mnd. Hvis den som flytter inn er villig til å dele kleskap med meg på det rommet😉

Annonse ligger ute på hybel.no
Bilder av leiligheten finner du her🙂
Så får du bo med en jente som elsker å le, elsker å se på film og være barnslig, og du får smake på gode bakvarer titt og ofte, fordi jeg elsker å bake.😀 (det gjorde jeg nemlig igår og Stinemin sa de var godkjent, som vanlig hehe)

let me know!

Om ikke noe annet har hele denne utrolig kjipe situasjon fått meg til å tenke litt mer på framtiden, jeg må begynne å ta noen valg snart, trodde jeg hadde det klart men nå har jeg valgt å revurdere hele planen min for å prøve å finne ut hva som lønner seg og kanskje det går opp et lys for meg snart!

Categories: Uncategorized | 18 Comments

Post navigation

18 thoughts on “Flytte til Oslo?

  1. Håper du finner noen som kan flytte inn med deg❤

  2. håper jeg og, det er enten det eller et kraftig lønnshopp så jeg kan bo her alene ..

  3. Off, håper bosituasjonen din ordner seg snart, er ikke noe alright å gå rundt sånn og ikke vite hva man ender opp med å gjøre heller..😦

  4. Så kjipt å høre om dette, da. Håper du finner noen du kan bo med. Det er ikke stas når slikt skjer.
    Min tante har ei niese som skal flytte til Oslo etterhvert, men jeg tror hun hadde plass å bo den første tiden, så tror kanskje det blir for lenge til for deg.:/
    Lykke til!

  5. Dessverre, tror helst d burde være før april… Vi har satt frist til 1.mars hvis ikke sier vi opp da:(

  6. Åååå, jeg håper du finner noen supersnille; Jeg ville takka ja om jeg trengte det, iallfall når du sier bakst ;))

  7. Sv/ Det meste treng å vårrå nytt :p hehe

    Har ikke kasta dem ennju, men det bli. It is time.

  8. Håper det ordner seg!🙂

  9. Håper du finner noen, et bra sted å bo hvert fall. Her har du den nye bloggen min..🙂

  10. Krysser fingrene, Ida🙂

    SV: Takk Ida❤ Flink du er😉 God søndag😀

  11. Skulle ønske jeg kjente noen! Håper det ordner seg for deg. VET hvor lei man blir av flytting!

  12. håpe du finne noen vakre sjeler å bo med, ønske deg masse lykke te❤

    / tusen tusen takk Ida, du kjenne meg veldig godt sjøl om me aldri har møtt kvarandre, du tar meg veldig på kornet, det syns eg e fint, og kommentarane dine får meg alltid te å smila, så tusen takk for at du e du😉

  13. / tusen tusen takk for tipset, eg googla savn og vips så hadde eg lyst å laga et bilde😉

  14. Lykke til:) Skulle gjerne slått til på tilbudet hvis jeg hadde jobb og tjente fete penger.

    SV;Samme her også! Er ikke innom alle de stedene jeg nevner i innlegg mitt,men er mest innom twitter og fjesboka:)

  15. Lykke til snuppa, håper alt ordner seg for deg!🙂

  16. any luck yet?

    SV/ Ja, han leser masse slike bøker, han bruker bare HP-LOTR cover for å skjule det, han er litt flau serru… hehe

    Nelly har kjempemye fint, det ble ikke helt gratis da, men det hjalp på!

  17. Åe, håper det ordner seg! Kjipt hvis du må flytte igjen!!

  18. Oi, får håper det ordner seg for deg. Krysser fingre, også er det jo greit å tenke på at det pleier alltid å løse seg på en eller annen måte. Svar ikke har i dag kan plutselig dukke opp i morgen eller før man vet ord av det. Lykke til🙂

    Sv: ipoden funker faktisk bra nå. Måtte bare venne meg til den🙂 Jeg får svar fra skolen her i Norge (BI) om jeg er vurdert for CBS i Danmark. Blir spennende å se🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

