vi prøver igjen..


Trentemøller – Shades of marble
Jeg gjør enda et forsøk,
dette er sikkert 3,gang denne ukene jeg åpner wordpress dashbordet, men første gang det kommer ord.
Føler det er så mye jeg vil, men jeg klarer ikke å ordlegge meg.
Har tenkt på å kanskje poste noe jeg skrev for en hel evighet siden, men vil liksom ikke at det skal komme plutselig. Vi får se.

Dagene er jo igrunn ikke noe forandret fra sist. Det går i jobb og trening, mye sjukdom på jobb, både blandt barn og voksne, håper jeg slipper unna denne gangen..
Jeg hadde besøk av mor og far i helgen, og vi var i drammen å så på broren min i Danvikrevyen, da innså jeg at jeg savner å spille teater noe helt sinnsykt.. Det er jo en stund siden sist.. Gikk dramalinje på vgs, og teaterlinje på folkehøgskole.

syv søstre oppsetning 06 - Vefsn Folkehøgskole

vårprosjekt, pint sjel. 06

 

 
Men nå skulle jo ikke jeg sitte her å mimre. Selv om det er ålreit det og av og til. Må bare få tilføy om noen av dere som leser er ferdig med vgs iår, anbefaler jeg virkelig å ta et år på folkehøgskole, det er sant når man sier at det er et år for livet, jeg hadde gjort det igjen (kanskje ikke nå når jeg snart er 26år men)

 

 

 

 

 

 

Ellers har det kommet en del nytt i posten i det siste, happy day. blandt annet gotye og trentemøller album, elsk❤ Takk til Milla og Luca for at dere skriver så ofte om de at jeg ikke hadde noe valg hehe.
Brukt 500kr på g-max, men fått fresht nytt treningstøy til en verdi av 2000kr.. salg er greit. Pluss litt annet stæsh.
Min nye baby (iphone 4S) ankom sammen med pappa på fredag og vi har vært uadskillelige siden (og det stava jeg sikkert helt feil)
kan dele non snaps når jeg får deksel til den, er ikke så fresh med plastikkbeskyttelsen den kom i på.

Nå er det nok chitchat, håper alle har hatt en fin uke så lang, og at dere har masse festlig planlagt i helga,
jeg skal en tur på elixia etter jobb imorra, håper å tilbakelegge noen kilometer på mølla, før jeg skal på 70min stretching.
Vi snakkes!

Categories: Uncategorized | 18 Comments

Post navigation

18 thoughts on “vi prøver igjen..

  1. God helg Ida!:)

  2. Hurraaaaaa for teater!!!!!😀

  3. Stæsj i posten er elsk! Gleder meg til snaps! Hihi

  4. Håper virkelig du holder deg frisk! Er mye sykdom som går nå, ja. Ikke mange dagene siden jeg ble kvitt influensaen selv. Til lykke med iPhone! En person mindre som ikke har smartphone. Bare meg igjen, tror jeg :S Aiaiiai. Jeg ville også tatt et år til på folkehøgskole! Skulle gjort såå mye for det.

  5. Hadde vært kjempestas å sett deg på scena! Du får sette opp eget teater😉
    Alltid moro med ting i posten (sendte Steven avgårde idag for å poste bhn din, så den dukker vel opp snart og :)) Kan tro det var kos med litt familiebesøk, og stas å se lillebror på scena🙂

    Sv/ Awe stakkar små, nei dem kan vel itj nå for det😦

  6. SV: Ja han var også dyktig🙂 Enig i det😀 Digger dette programmet😀

  7. Mimringe r jo bare koslig! Håper heøgen din har vært bra🙂

  8. Er mye sykdom i barnehagen vår for tiden også, håper det går over snart. Satser på det! Koselig med besøk da, og mimring er jo koselig å gjøre innimellom. Iphone er elsk.

    Ps. Æ savne Ida’n min…!

  9. Fint med tilbakeblikk:) Hørt mye fint om folkehøgskoler. Skulle ønske jeg tok et år med det etter vgs:) Håper du holder deg frisk som fisk da!

    SV;Takk!
    Helt enig🙂 Januar måned fløy unna for min del også!

  10. SV: Jeg liker i hvert fall The O.C veldig godt så langt😉 Og jeg nynner allerede på theme sangen😉 hehehe.

  11. Hihi, drama virker så utrolig gøy:) Har aldri gjort slikt selv da, men!

    – varer det bare noen uker til? Hadde egentlig tenkt å ta elixia i mars skjønner du, hehe, for det er så sykt mye som skjer i februar. Men vi får se, kanskje jeg kan finne en dag å ta det, om ikke så får jeg prøve ut noe annet i mars:)

  12. det kommer vel ann på etterspørselen, skal undersøke hvordan det er med de andre sentrene, men vet at Carl Berner bare har timen i noen uker til.
    Men om du liker dans anbefaler jeg street jazz, på ringnes park🙂 det er knallmorsomt!

  13. bare hyggelig søta! trentemøller & gotye =❤

    / tusen takk for alle kommentarane eg får av deg. eg blir så glad. det e kje bare vinteren som har vore vond, eg har hatt et vondt år rett og slett, så du hadde rett i å sei det, hehe😉 forhåpentligvis så vil 2012 bli et bedre år😉

  14. Ja, fhs er kjempe bra! Gikk på det etter vgs, og var et år jeg aldri vil angre på. Så mye gøy🙂 Grattis med ny iphone i posten. Tenker det er stas! Og så flink du er med trening. Kanskje å ta opp teaterhobbyen hadde vært gøy og?🙂

    Sv: ja, tenker at det er bedre å ha søkt enn å ikke ha gjort det. Så spennende! Hva kunne du tenke deg å ta en mastergrad i hvis du bestemmer deg for det?🙂

  15. Sv/ Ja, det er bra, for å drømme det gjør jeg ofte!

  16. SV: Babycall er ikke så skummel.. Den virker mye verre på traileren faktisk..Anbefales veldig😀

  17. Ender opp sånn selv noen ganger, har mye jeg vil, men får det på en måte ikke ned. Uansett gøy å høre fra deg da!🙂 Og blir vel mye hverdag for de fleste av oss nå på denne tiden av året så.. Håper den siste uken din har vært bra!😀

  18. SV: Det er absolutt ikke lenge til påskeferien. I mine øyne den beste ferien😀 Tusen takk Ida❤

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

