oh sweet payday

Er visst litt mer i bloggmode for tiden🙂 yess!
Jeg har fått disp. i stillingen min på jobb, det betyr ikke fri eller noe sånt, det betyr bare at fordi vi er for lite pedagoger, har jeg fått fritak til å gå som førskolelærer 2, noe som også gir meg et lite lønnshopp, det merka jeg godt når lønnslippen seila inn i mailboxen min på fredag🙂 Fikk også etterbetalt for desember, så det var en sweet første lønn.
Trust me, ble ikke akkurat milionær, men det var utrolig deilig da jeg har vært litt stressa over at jeg trekker mer skatt iår enn i fjor.
Dette varer bare fram til sommerferien, men det kommer godt med mens det varer absolutt.

Med lønnshopp er det jo tid for å unne seg litt småtteri, kan lage et eget innlegg om innkjøp senere om noen er nysgerrig?
Selv om shoppingbudsjettet er oppbrukt for denne lønna, kommer det jo en ny en om en mnd. så klart det skal spares litt, men ved neste lønning har jeg planer om å unne meg et par bra løpesko, da mine nike everyday fit er mer salsko enn løpesko (veldig lite demping). Jeg trenger god demping for leggene mine, spesielt nå som jeg har begynt å finne litt løpelyst (synes faktisk det er litt gøy å løpe nå som jeg ser fremgang)
Fant flere fine på sportsdirect , men vet ikke helt hva jeg skal se etter o.l. kom gjerne med tilbakemelding på hva som virker best.

No1 er disse Nike Reax Run 6:

Click for source

> Ladies running trainers
> Lace-up
> Padded ankle and heel
> Breathable mesh upper
> Reax heel cushioning
> Waffle pattern outsole
> Nike swoosh
> Synthetic/Textile upper, Textile inner, Synthetic sole

 

 

 

 

 

 

No2 Nike Dual Fusion ST

click for source

> Ladies running trainers
> Lace-up
> Padded ankle and heel
> Breathable mesh upper
> Stability Support system
> Dual Fusion sole
> Nike Waffle Outsole
> Nike swoosh
> Leather/Mesh outer, Textile inner, Synthetic sole

 

 

 

 

 

No3 Nike Air Pegasus +28

Click for Source

 

> Ladies running shoes
> Lace-up
> Padded ankle and heel
> Lightweight, breathable mesh
> Flywire technology
> Cushlon midsole
> Zoom Air heel
> Waffle Pattern outsole
> Nike swoosh
> Textile/Synthetic outer, Textile inner, Synthetic sole

 

 

 

 

Det som er flott er at alle tre koster under 600kroner, det som er mindre flott er merverdiavgift og toll. Håper på hjelp fra mine gode venniner i det store utlandet da. Jeg tror jeg heller mest mot de siste.. Hva synes dere?

Det jeg kan røpe for dere er at jeg her på søndagskvelden ante fred og ingen fare, loka rundt på nettbutikker og sikla over alt jeg skulle feira lønna med. Før jeg rakk å vurdere det mer hadde jeg klikka hjem et vidunder jeg har lyst på leeeeenge.
Nemlig en slik liten baby:

Jeg har jo en urgammel iphone 3G fra før som snart ramler fra hverandre, så det var på tide med en oppgradering. Så forhåpentligvis på fredag har jeg min nye flotte iphone 4s hos meg, gleder meg til å leke med den, ikke at den gjør å mye mer enn min gamle sweetheart, men all over så er den vel en god del bedre på de fleste punkter, og aller viktigst den står ikke i fare for å ramle fra hverandre.

Dette ble faktisk det lengste innlegget mitt på en stund. Yess go me!
Idag er husmorsdagen med laksemiddag (masse blomkål og brokkoli til nam), litt vasking av rom og klær (les sengetøy) og til slutt skal jeg prøve meg på smarties cupcakes (fikk en knallgod oppskrift av Ingvild), får familiebesøk i helga + at jeg vil være snill med både roomie og kollegaer på jobb❤ Er ikke jeg verdens snilleste? hehe

Resten av uka går bort i diverse ting, så litt kjipt å medelle at jeg skippa trening til fordel for cupcakesbaking, men jeg overlever vel til mandag. (kanskje jeg får lurt inn en økt fredag eller søndag.)

Hejdå my beauties!

 

Categories: fun, life, shopping | Tags: , , , , , , , , , , | 17 Comments

Post navigation

17 thoughts on “oh sweet payday

  1. Flink du er, middag, rydd og cupcakes er ikke dumt!😀
    Litt ekstra lønn gjør heller ingenting, og da kan man unne seg noe man har lyst på!^^ Ellers så trenger jeg og nye joggesko, men har heller ikke peil, ser du har i det minste kommet deg ned til tre forskjellige! Alle var fine, så du får prøve å finne ut hvem som er best for beina😀

  2. Ikke dåååårlig! Hurra for mye peng, og for smaart bruk (nye sko må jo være god innvestering!), jeg likte best … De første SER jo mer avansert ut ;)) OG heiii, gratulerer med ny bebbis! Cupcakes får jeg vel smake??

  3. cupcakes for everyone🙂 de smakte slettes ikke verst.. ikke at jeg har fortjent å spise siden jeg ikke dro på trening idag:P hehe
    og takk takk:)

  4. lov med cupcakebaking o av å te:):)
    eg kan veeldig lite om joggesko, men HURRA for iphone:D

  5. Kan eirindre hvor herlig det er å få lønn. Lenge siden sist for min del. hehe:P Nå fikk jeg også lyst på Iphone:) Men må nok vente med det ettersom jeg har en nytt abonnet og hvis jeg skaffer meg Iphone til det jeg har nå blir det litt svindyrt for en som er arbeidsledig:)

    Flotte løpesko ovenfor!:) Greit å skaffe seg noen gode og som demper litt.

    SV;Helt enig med deg:)

  6. Lønningsdag er fantastisk😀

    SV. Ja stjel i vei😉 Det er jo derfor jeg legger den ut😀 Hehehehe…
    Anbefaler deg å betale 99 kroner i måneden. Du slipper reklamen og kan ha spotify på mobilen. Det er helt genialt😀

  7. Så flink du er! :)Ekstre penger på konto er jo bare kos, uansett om det er litt eller mye😉

  8. flinkis😉

    / tusen tusen takk snillaste du! eg blir så glad😉

  9. Yay for mer lønn, slikt liker vi😀 Og yay for ny taletut, staaas😀
    Mmm jeg savner Ida baking <3:( Blir lite slikt her i gården!

    Sv/ Takk for det, ja det ble jo ikke så verst!😀❤

  10. Flinka, du fortjener det virkelig sånn som du står på! Og en ny iphone er virkelig en fin ting å unne seg.😉

    Smarties cupcakes hørtes skummelt godt ut!😉

  11. SV;Jeg og venninnen min skulle egentlig være publikum,men så ble det ikke noe av likvel.. Det er jo synd når bra talent faller bort ,og det er jo alltid sånn med talentshow/jakt at noen faller igjennom de målene som dommerne har.
    Men blir spennende å se hvordan det blir fremover:)

  12. Lønnshopp er aldri feil:) Og ny telefon er iallefall ikke feil:) hihi

  13. Kommer du på burlesque ikveld sandra?

  14. Hurra for ny iPhone🙂

    SV: Jeg er så enig, Ida🙂 Vinni er fantastisk❤

  15. Sv/❤ Kjempeflotte gaver!!!❤

  16. Å, gratulerer med lønnshopp. Så deilig!🙂 Har både Nike Dual Fusion og Air Pegasus, og personlig er jeg mest fornøyd med Air Pegasus da de er mer like Lunar Glide i sålen og støtten. Men alle tre nike-modellene er supre. Nike sko generelt er bra altså🙂 Hvilket tenker du å velge?
    Gratulerer med iphone. Fortjent!🙂 Liker at du oppdaterte, så skriv gjerne flere innlegg snart🙂 Ha en fin tirsdag!

  17. Sv: Takk, 5 km er jo veldig bra da!! En halv mil det🙂 Ønsker man å løpe lenger så er det bare å øve seg og “tøye strikken” litt mer gang for gang jevnlig. Formen blir uansett bedre jo mer man trener, så det kan jo bare gå en vei da😉 Blir spennende å se hvilke sko du velger da. Alle alternativene er uansett bra!🙂 Ha en finfin torsdag!!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

