hallo!

Goodbye 2011! Hello 2012!

photoboot med sambo!

Satt lenge å spekulerte på om jeg skulle lage en oppsumering av det foregående året, men jo mer jeg tenkte på det jo mindre kunne jeg komme på å skrive om. 2011 er et år hvor bloggen har fått lite prioritet i lengre perioder av gangen, det har ikke skjedd spesielt store endringer i livet mitt heller.
Det største jeg opplevde var vel kanskje det å flytte ut av kollektivet og inn i en fabulous kåk i gamlebyen med Stine!
Kan ikke love at 2012 blir et sterkere bloggår fra min side, har jo ikke starta så bra.
Men til mitt forsvar har jeg tilbrakt en god del tid på Elixia, og flere dager denne uka har jeg vært sjuk og har stort sett vært sofaslakt etter jobb(og forsåvidt på jobb og).. prøvde meg på trening igjen idag og har vært supersliten etterpå, men det var allikevel verdt det😉

dette er heller ikke et mine nyttårsforsett innlegg, men planen for dette året er å fortsette den gode treningstrenden min fra ifjor, prøve flere nye timer på elixia, og rett og slett holde motivasjonen oppe og yte det jeg kan når jeg kan.
og apropo elixia, var litt skuffa over den lave responsen på elixia giveawayen min😦 Men jeg fant da noen som kunne få kortene, kommer nok til å kjøre flere sånne om jeg får flere gavekort. (hjelper å være buddy med instruktørene tydeligvis.)

Ellers har jeg ikke stort å fortelle, som sagt jeg lever et heller uinteressant liv.
Forhåpentligvis bringer 2012 noe spennende for meg også, nye mennesker og nye muligheter f.eks. Jeg har jo veldig lyst til å fortsette å blogge, jeg mangler bare ting å blogge om, det er jo grenser for hvor mange innlegg dere gidder å lese om at jeg er opptatt med jobb og trening.
Trenger også sårt en ny header, men jeg kunne også trengt noen gode og nye bilder.. noen som kan lære meg å bli fotogen?

anyways, håper alle har en fin helg fylt av alt det dere syns er moro.

Ciao!

Categories: blogging, health, life | Tags: , , , , | 11 Comments

Post navigation

11 thoughts on “hallo!

  1. Jeg kommer til å være her å lese uansett hvor mange innlegg du skriver om jobb og trening. Og du er fotogen, du ser det bare ikke selv(!).

    Jeg hadde vært kjempeinteressert i giveawayen din, men tror ikke jeg hadde fått bruk for det her til lands…

  2. Blogg når du har tid og lyst!🙂 Håper du får et spennende og fantastisk 2012!🙂

  3. Siterer Renate! Livet ditt er nok mer interessant enn du tror snuppa😉 Gla i dæ!

  4. Jeg synes du er supersøt når du lager grimaser😀 Men du må bare heve øyebrynene litt og smile som om du mener det, så er jeg sikker på du blir kjempefotogen😉

    Skjønner at du har lite motivasjon når du ikke føler du har mye å blogge om. Er litt samme fra min side. Går veldig opp og ned.

    Tusen takk for de herlige tilbakemeldingene dine! De betyr såå mye🙂 Kjempemoro å høre at du har sangene mine på iPoden din! Hehe. Hvis du kopierer denne linken: http://youtu.be/eo6iS6pL4kA og legger den inn her http://www.zamzar.com/url/, velger MP3 og skriver inn e-mail-adressen din, så får du sangen på mail! Smart, sant?😀

    Håper alt er bra med deg og, søta❤

  5. Håper det blir et fint bloggår for deg🙂 Somsagt må du jo blogge når du selv har lyst. Er inne i periode selv hvor jeg prøver å få noe variasjon på bloggen,men har ikke noe særlig nytt. Er litt bloggoman til tider,så innlegg kommer det jo,men kanskje ikke så bra kvalitet til tider.hehe:P

    Du får ha god bedring! Forresten skal jeg få se å få brukt gavekortene jeg fikk av deg. Må bare få somlet meg opp av sofaen.hehe.

    SV;Thumbs up for at du liker “Once upon a time”:)

    Takk:) Ja, det var litt av opplevelse å være i Athen så lenge.

    //Så bra:) Den er nok på skjermen i 2 uker eller så til:)

  6. angående å være fotogen, så har jeg etter mange år som veldig ufotogen kommet fram til (eller, lurt meg selv til å tro) at det handler mer om fotografen enn modellen;) det kan nok ligge noe i det, men det er mest en illusjon jeg velger å tro på. dessuten tenker jeg sånn, at det må da være enda verre å være veldig fotogen, slik at når folk møter på ordentlig blir de skuffa, så det er jo en liten trøst. godt år 2012!

  7. så kjekt med ida-innlegg:) håpe det blir litt mer blogging i 2012 for eg savne det:)

  8. Jeg håper jeg også får til faste treningsrutiner i år, skled helt ut når jeg var i Cape Town! Er så deilig når man får det til over tid og merker at kroppen kommer i bedre form. Men nå har jeg alltid vært glad i å trene også, da🙂 Når det gjelder Elixia giwe-awayen vil jeg bare si at jeg trener på Sats allerede, hehe, derfor jeg ikke deltok! Men håper dette blir et spennende år for deg søta, og må huske at vi liker jo å høre fra deg innimellom selv om det ikke er så mye nytt å si da! Når det kommer til det å være fotogen tror jeg helt ærlig at det er litt øvelsessak rett og slett, så ta masse bilder så kommer det nok etter hvert! Skulle gjerne vært mer fotogen selv, men føler hvert fall det har blitt litt bedre det siste året, så er ikke like redd for kameraer som jeg var før, hehe. Uansett, håper du har fått en fin start på året!!

  9. FLINK som trener så mye!! Jeg tror jeg er motsatt; mer tid foran pc-en enn på treningsrom..

  10. eg sko ønska eg va lika flink te å trena, eg bare syns ikje det e no gøy. eg hate trening rett og slett, hehe.

    / tusen tusen takk for alle kommentarane dine, snille søte du. ønske deg ein fin torsdagskveld åsså håpe eg at helgå di blir magisk😉

  11. Hei! Oppdaget bloggen din nå, og må si jeg liker den. Håper du vil blogge mer i fremtiden, for da har du en fast leser her🙂 Lykke til med Elixia-timene! Trener selv på SATS, og er veldig godt å komme i gang nå på nyåret! Ha en riktig fin dag🙂

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

