Blackbirds singing in the dead of night..

Take these broken wings and learn to fly…
Noen av dere (ehem.. Monica) har kanskje sett på noe som heter The glee project, som i bunn og grunn er et reality program som skal prøve å fine nye skuespillere til tvserien glee, siden mange av de orginale cast-members begynner å bli så store at de graduate fra high school.
Vel denne kisen her ble kjapt en av mine favoritter, han var så effortlessly cool..
Dessuten tolker han sanger så flott, skriver nydelig lyrics og er rett og slett bare flott.
Og han står 100% på det han tror på og var derfor den eneste som valgte å trekke seg av egen fri vilje fordi han følte seg presset inn i noe som ikke var han, til tross for at alle ville ha han med videre.. Respect!
Ladies and gentlemen..Cameron Mitchell med Blackbirds (av the beatles)

(sangen starter ca. 40 sek ut i videoen)

English: just felt like sharing a video by the most effortlessly cool dude i’ve ever seen.
Cameron Mitchell from the glee project, a guy who stands up for what he believes in and earned a lot of respect. Love his vibe, his sound.. everything. Respect the nerds.
#nerdherd

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Blackbirds singing in the dead of night..

  1. stilig da:) har ikke hørt om the glee project. Men det er jo fin måte å finne nye sangere til serien:)

    SV;Det skal jeg prøve å få gjort vettu!:) Har ikke vært så flink å prøve ulike design,men går mest i ulike farger=) Det på strikke bildet var sånn depend cracked effect.🙂

    Strikking er morsomt:)

  2. tusen tusen takk snille ida❤

  3. Cameron er så flink!😉

  4. Så fint, han må no bare bli no stort uansett!

    Sv/ Jippi, så bra😀
    Trur d æ å, å søstersen så klart😉
    Bli bra, gle mæ masse masse!!!

  5. Så stilig❤ Og fint❤

    SV: Takk Ida. Vi får se om jeg prøver meg😉 Det krever jo litt😉 Men har veldig lyst😀

  6. SV: Tusen takk🙂 Ja treningstimer er ingen dum idè. Jeg liker ikke å gå på det alene jeg da, og Morten er ikke veldig lett å få med på det😉 Men vi er jo alle forskjellige, og det viktigste er jo å finne en treningsmåte som passer oss😉

  7. Tusen takk for introduksjonen til en sånn herlig artistspire! Håper virkelig at han får muligheten til å komme langt med musikken. Sterkt gjort å avstå fra en slik mulighet fordi det strider med egne verdier; tror ikke alle hadde vært sterk nok til det der ute…

    Blackbird er en av mine favoritter fra Beatles også (egentlig i det hele tatt), og jeg synes det finnes mange fine versjoner der ute. Dette er minst topp to!🙂

  8. Oioi, han var VELDIG Glee-ish! Rart han trakk seg, men var det ikke rett for han så står det respekt av det🙂

  9. Elsker den sangen! Takk for at du delte, var fint🙂

  10. jeg var så nørd at jeg så d jeg og, og mener han burde vunnet hele greia:) Altså…HALLO, han hadde vært perfect for glee:)❤

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

