Little “dead” riding hood

Tenkte bare å dele et lite bildedryss fra halloween feiringen her i mosseveien for noen uker siden, fikk endelig rota meg til å be Stine om å få bildene.
så alle bildene er hennes, in case of copyright og sånt hehe.
Vi hadde en kjempekul kveld, med masse herlige folk.

meg og verdens beste roomie🙂

vampyr-Monica, zombie nurse-Adele og Poison ivy-Lisa🙂

Alice-Ingvild og vampyr-Monica igjen

Mario-brødrene stakk også innom

En dødlig punsj (d var dødningshoder i den hehe)

There you go, et lite bildedryss, ikke så mye mer å fortelle, er hektisk om dagene med jobb og trening og jul på hjernen.. hvordan ble det juletid igjen så fort?

Categories: Uncategorized | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “Little “dead” riding hood

  1. Så flotte bilder, da, Ida (: Du var en kjempeflott Rødhette! Ser ut til at dere fikk en veldig kul Halloween.
    Sv.: Den første setningen i den siste kommentaren din var virkelig vakker; den skal jeg ikke glemme, Ida. Har virkelig følt på at den vanskelige delen er å gi slipp på det som kunne ha vært, og jeg synes du får sagt det så godt! Tusen takk for ordene du ga meg.❤

  2. Såå kuul du var! Genialt kostyme😀 Og de Mario-brødrene tok kaka!! Hahaha, love it.

  3. Kjempemoro, dåkker va så fin!

  4. En utrolig morsom kveld🙂

  5. åh! så ut som en super Halloween, selv tilbragte jeg halloweenhelga på jobb, og slaskete på sofaen etterpå, hihi! Liker alle de kreative kostymene, alt blir litt gøyere da:D

  6. Så masse flotte kostymer!😀 Jeg har aldri kledd meg ut på haloween jeg.😛 Har vel faktisk aldri kledd meg ut i forbindelse med fest i det hele tatt tror jeg. Jeg føler meg kjedelig.😛 Haha… Mariobrødrene var kule da!

  7. Sprøtt at det er bare litt mer enn en måned igjen til julaften! Får vanskeligheter med å rekke over alt jeg skal, men forhåpentligvis senker julefreden seg uansett. Skal på to julekonserter i år, og det gleder jeg meg til. Hanne Krogh den 28. nov. og Alexander Rybak, Dennis Storhøy (Sebastian!) og Anne Vada den 8. desember. I tillegg til flytting og eksamenslesing må jeg fikse presanger og ellers prøve å ikke bli aldeles utslitt.🙂

    Til slutt: Takk for alle de vakre ord du legger igjen i hjertet mitt. Og for at du er presis den du er! Glad i deg også.❤

  8. Flotte bilder! Kule kostymer også:)

    SV;Takker:)
    hmm,det er litt vanskelig å si ettersom jeg ikke har sett originalen. Men du kan jo sjekke eller høre med venninnen min Nina m(http://xoxoninamartine.blogg.no/). Hun hadde sett originalen,og likte den:)

    Skal se originalen også:) Må jo det:P
    Du får ha en fin uke videre også:

  9. Herlige bilder❤

    SV: Tusen takk, Ida🙂

  10. fantastiske bilder!

    / dine komentarer varme alltid hjerta mitt, eg blir så glad og så rørt kvar bidige gong eg lese de, så tusen tusen takk *klem*

  11. Så stilige antrekk!! Jeg ville sikkert trødd et laken over hodet, haha😉

  12. hihi så kjekt! og så bra kostyme du hadde:) glede meg te å feira halloween te neste år:D

  13. Mange kule kostymer! Du var litt skummel synes jeg…

  14. Så fine dere var:D

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

