you’re coming to get me…

I killed sirius black…

Stine(sambo) visste meg dope2111’s nye sminketutorial på youtube igår, hun skulle sminke seg til å bli Bellatrix Lestrange.. Helena boham carters onde karakter i de 4 siste potter-filmene.

det er helt insane at hun klarer alle tutorials hun gjør så bra..
Hadde man bare vært så god hadde det ikke vært noen sak å sminke seg til halloween ihvertfall..
ikveld når jeg stod på badet og skulle pusse tenna, hadde jeg plutselig begynt å sminke meg, og før jeg egentlig hadde tenkt, hadde jeg prøvd meg på en slags bellatrix jeg og.. jeg vet jeg ikke ligner og ikke en gang er 1/4 så god som dope er, så stilen er uansett den samme..
og jeg syns egentlig resultatet ble litt kult😉

pluss at jeg så på harry potter istad og, var vel derfor jeg plutselig måtte sminke meg

Categories: Fashion, fun | Tags: , , , , , | 12 Comments

Post navigation

12 thoughts on “you’re coming to get me…

  1. hehe,kule sminkebilder:)
    SV;hehe:P Ja,liker Fredrik også! han er rå!

  2. Kjempestilig❤ Og gud, siste bilde — heit!!

  3. sminketoturials på youtube er awesome!
    Jeg skal bruke denne tutorialen her:

    til halloween! Og ja.. Jeg har nesten like linser også😀 hihi!

    sv: tusen taakk! Er veldig glad i den toppen! Det var egentlig en kjole som jeg sydde om;)

  4. Hihi, det ER gøyest å sminke seg når det ikke er helt planlagt😉

  5. Kul video, jeg skjønner ikke at folk får det til! Du ble jo utrolig kul du også! Da er det bare å ta seg en runde rundt i nabolaget og samle godteri!😛

  6. sv: nei har ikke vært til legen nei.. egentlig så burde jeg gjøre det, men ventetidene er så lange her i Volda.. Men kan hende jeg stikker til helsesøstra på mandagen, og ber henne hjelpe meg med å bestille time hos en lege.. om ikke hun kan sjekke blodtrykket mitt selv da🙂

  7. Så sinnsykt kult..🙂

    SV: Bare hyggelig, Ida🙂

  8. eg ska faktisk se del 2 av siste harry potter filmen nå, grue meg veldig, for eg har ein anelse om at eg komme te å grina og syns det e heitl forferdlig at det e over😉

    / tusen takk for alle kommentarane dine søte du, eg blir så glad så glad så glad, hurra🙂

  9. haha, så kult! Synes du var flink jeg;)

  10. hehe, det håpe eg og😉 min mac funke fint den og, så egentlig gjør det ingenting om eg ikje får ein pro😉

  11. Ja, jeg var virkelig på rett sted til rett tid, skikkelig griseflaks der!
    Hører jo så mange historier om hvor vanskelig det er å skaffe seg jobb, så blir jo litt skremt, trodde jo jeg ikke dugde til noen ting haha, men så gjør jeg det strålende på jobb, så kjempefornøyd😀

  12. du er jo så sprudlende og flott og du gir jo ikke opp så hvorfor skulle du gjort en dårlig jobb snupp? ❤ glad du stortrives der, det vises så godt at du og kollegaene dine er et dreamteam hehe, om enn ihvertfall utenfor jobb hehe.😉 neida.
    flink du

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

