jobb og trening

Dere har vel kanskje fått med dere at jeg hverken skriver eller leser så mye for tiden.
skjemmes litt over at jeg ikke er flink nok til å holde meg oppdatert på alle favorittbloggene mine. Jeg går i skytteltrafikk mellom barnehagen og Elixia for tiden..
men jeg er så fornøyd med den “timeplanen” jeg har laget meg nå at jeg ikke klarer å velge timer bort og har heller lagt flere til den siste måneden.

Prøver å kombinere oransje (trinn og koordinasjon) med grå (body and mind) timer. og en og annen grønn (styrke) av og til. Dessuten blir jeg motivert av noe som heter fitocracy, en side hvor man loggfører treningen sin og får poeng og kan gi props eller kommentere på venners trening også. Det blir liksom en bonus når man får poeng for treningen🙂 hvis noen vil ha en invite. skrik ut.

Husker at jeg for et år siden ikke klarte å velge hvor jeg skulle trene, men når jeg fikk muligheten til å spare mye penger på å bruke elixia var jeg ikke i tvil og har ikke angra på det siden.
Er så glad for at Elixia i Oslo tilbyr så bred variasjon av dansetimer, har jo ikke dansa no særlig siden jeg bodde i new zealand.. det er herlig å kunne gjøre alt fra jazz, til pop, til hip hop.

Anyway, det er ingen unnskyldning, men heller en forklaring. Jeg skal nok en gang renske opp i bloglovin og starte på nytt sånn at jeg kanskje føler for å bli aktiv i bloggverden igjen, både som skribent og som leser.

Categories: Uncategorized | 2 Comments

Post navigation

2 thoughts on “jobb og trening

  1. Savner bloggen din litt jeg, men mest savner jeg deg. Må treffes snart🙂 Flink du er forresten. Skulle gjerne trent på Elixia jeg også, men går fint å trene hjemme også.🙂

  2. Du er så flink til å trene, jeg er så imponert! Nesten så det ikke gjør noe at du ikke blogger- selv om jeg savner det litt!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

