Pyroman

click image for source

Jeg hadde en forferdelig opplevelser igår, eller det er vel kanskje å ta litt hardt i.
Men det var ihvertfall ikke hyggelig å finne ut at man litt ufrivillig viser litt pyromaniske-tendenser.
Jeg hadde vært på trening og ante fred og ingen fare når det tikker inn melding fra Stine om at “det kan være lurt å skru av plata neste gang du har laget mat”
Så klart det er lurt, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte det, og tør ikke tenke på hva som hadde skjedd dersom hun ikke hadde kommet hjem før meg… Men kåken står fremdeles og jeg tror ikke hun er så veldig sinna på meg fordi jeg er så inni hampen distre. (not my week i think)

Nå har jeg igjen vært på trening (uten å bruke stekeovn først heldigivis), tatt en forfriskende dusj og ligger nå å chiller med Harry Potter and the chamber of secrets boka. God Lørdag everyone, jeg skal prøve å ikke sette fyr på noen ting.

English: So i’m accidently showing pyromaniac tendencies, by leaving the hob on the stove on (luckily we don’t have a gas one) thankfully Stine came home before me and noticed and turned it off.. and i’m glad she doesn’t seem too mad at me for being a forgetful idiot.

Categories: Uncategorized | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Pyroman

  1. shit! Fort gjort desverre. En gang hadde jeg glemt å skru av glattetanga, og det var svimerker på badebenken når jeg kom hjem… takk gud for at jeg kom hjem litt tidligere enn jeg skulle. Skummelt det der..

  2. Wæææ, så ekkelt. Never ever ever ever do that again!!! :O

  3. Huff skummelt, bra det gikk fint!
    Her glemte steven å slå av strykejernet om morgenen, og vi begge dro på jobb for så å komme hjem å finne det på. Heldigvis hadde itte noko skjedd her heller!

  4. trust me, not planing on it.. fikk nesten litt hjerteklapp når stine sendt melding, e ikke ofte æ føle mæ så skyldig og dum som da

  5. flaks.. d e skumle greier altså

  6. off så ekkelt! ikkje kjekt i det heila tatt:S men godt det gikk fint:)

  7. åh, herregud sånt er så skummelt! Bra det gikk bra, skal ikke så mye til før det går helt skjeis! Glad du kom unna med skrekken!

  8. Huff, bra at det gikk bra! Hender man glemmer ting i farta!

    SV;Takk Ida,koselig å høre. Vært mye oppturer og nedturer iløpet av det studiet jeg har avsluttet nå. Så jeg tar jo med meg erfaringer også. Føler byrde er lettet og jeg håper at jeg med tiden til hjelp kan få orden på saker og ting.

  9. SV: ❤ Skjønner godt den sangen får den til å bli trist da ja :/ Sånn føler jeg det med Tears in heaven. Den ble spilt i en begravelse til en nær venn av meg ❤

  10. Det er en heelt forferdelig følelse når man oppdager sånt! Jeg lot en gang et forkle henge på ovnen da jeg dro på skolen… Jeg holdt på å dø, redd for at huset skulle brenne ned!

Leave a comment

Blog at WordPress.com.