Pottermore

De av dere som er like potterfrelst som meg har nok hørt om Pottermore, som er J.K.Rowlings interactive only potter experience. en ny måte å lese bøkene på :O
Jeg var en av de heldige 1 million personene som fikk komme inn før siden offisielt åpner. Og jeg har venta nå siden de starta å sende ut welcome letters forrige uke, frykta nesten at ugla mi hadde flydd seg bort.
men igår var det min tur😀 yay og jeg har loka rundt i flere timer til sammen.
Fått min egen tryllstav og alt, det er en interssant side, og jeg tror det kommer til å bli ufattelig bra når alle småkinks og småproblemer er retta opp,
det eneste jeg absolutt ikke likte var å bli sortert så uhorvelig feil som jeg føler jeg ble….. det er egentlig litt teit å bli upset over noe så lite, men jeg hater faktisk å være i det huset jeg fikk.. noe så inderlig at det er nesten så jeg ikke vil mer..
jaja, life is more than pottermore. Skulle bare ønske jeg var Ravenclaw.

English: upset about the sorting at pottermore, but happy to be in.

Categories: Uncategorized | 4 Comments

Post navigation

4 thoughts on “Pottermore

  1. kult:D men følte kje du hørte heil der te nei;)

  2. Så spennende da! Heldige du:)

  3. SV: Veldig enig med deg, Ida🙂 Det viktigste er å finne treningsformen som passer hver enkelt…

  4. åh, kult😉

    / tusen tusen takk😉

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

