Mi casa e su casa?

Eller Mosseveien 10 om du vil. Har jo lovt i evigheter at dere skal få se bilder av leiligheten. Fikk endelig rota meg til å ta litt bilder idag, da det så brukbart ryddig ut her. Har ikke hatt motivasjon til hverken å blogge eller til å lese blogger den siste tiden, nå er høstsesongen igang på elixia igjen fra imorgen, jeg er godt igang med barnehageåret 11/12 og alle eskene mine er endelig tømt. Så her er et lite bildedryss av min og Stine sin casa. Og jeg tømte bloglovin for innlegg og starter på scratch med lesinga, ble sliten av å see 300 nye innlegg, håper dere ikke blir sur eller skuffa, men for at jeg skal orke å lese må jeg nesten starte på nytt.. sorry..

English: I’ve promised photos of the flat for ages now. so here we go, the flat looked decent today.
View:
Lounge/kitchen area:
Hall/bathroom:
Last but not least, bedroom:

Bildene er tatt med min iphone 3G

Categories: fun, life, shopping | Tags: , , , , , , , | 14 Comments

Post navigation

14 thoughts on “Mi casa e su casa?

  1. Ingvild

    Mitt andre hjem😉 He he! Elsker leiligheten, dere har fått det så fint!!!❤

  2. Så koselig dere har fått det, da:) Likte veldig godt vinduene! Elsker nemlig store, gamle vinduer med dype karmer.

  3. Flooott! Og iallfall soverommet! FIINT😀 bamser, hihi!

  4. Så flott leiligheten har blitt!🙂 Bamsestolen var helt fantastisk, og spesielt soveerommet var veldig flott.

  5. Me like your casa:P hehe. Fine bilder! Bra utsikt dere har da! Er også sånn som deg med bloglovin,at jeg som oftest starter på scratch hvis det er maaange innlegg å ta igjen. Jeg følger mange på bloglovin,og det hoper seg hvis jeg glemmer å sjekke bloglovin på et par dager.
    SV🙂 Bare å glede deg til å se Biler 2. Litt mer action i denne her:) hehe.

    Høres ut som du har hatt en koselig helg! Familiebesøk er alltid kos!

  6. så fint dokke har det!:D håpe eg får komma å se neste gong eg e i Oslo?:)

  7. så klart🙂 du er mer enn velkommen søte AK

  8. Så fint dere har det😀

    SV: Tusen takk Ida🙂
    Man trenger selvsagt ikke en haug av øyeskygger om man ikke bruker det, men alltid moro å kjøpe da😀

  9. Kjempefint ^^ Glede mæ dritmasse t å kom på besøk! Håpe d itj bli for leng t!🙂

    Sv/ Hadd ætj fortalt d altså? Trudd æ hadd det, men ja, ska d ja🙂 Dem har jo kontor i Oslo, så kanskje æ burda transfer at some point😉 Jepp lange daga, men har iaffall nå å bruk dagan på i det minste. Bli itj så gal av å sitt på jobbet som man bli av å gå heim.

    Jay, glede oss på pakke da ja, selv om Steven nu ska vugg sæ i søvn mens han skrik i frykt for at det itj bli nå bon bon på’n.

  10. Så fiint dere har fått det, Ida! Veldig fint. Og alle skapene dine! Åh, som jeg misunner deg de!

  11. 🙂 deler med stine da, vi har halve hver, men det er ufattelig deilig å ha et sånt skap:D

  12. Så koselig.🙂 Ser ut som dere har kommet mer på plass nå enn når jeg var der.😉

  13. Så fint dåkk har d🙂 Håpe du trives der Ida. Og æ la merke t at æ heng over senga di :’)❤ Gla i dæ vennen❤

  14. Pingback: Flytte til Oslo? |

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

