tilbake til hverdagen

Imorgen er det 1.august alt :O
ikke bare er det det, men det er og første dag av barnehageåret 2011/2012.
Jeg er delt mellom det at jeg elsker å være på stiklestad om sommern når det kryr av mennesker og aktiviteter for små og store.
Var ikke så heldig at jeg fikk være med på scenen under spelet iår, men da slang jeg meg like godt med som frivillg og har løpt rundt med program i noen dager.

samtidig gleder jeg meg helt sinnsykt til å komme tilbake til Oslo, til fine fine Oslo, til leilgheten og så klart til Stinemor. Det måtte noe helt forferdelig til før jeg skjønte hvor glad jeg har blitt i Oslo. mitt lille land og at jeg faktisk bor her.. til tross for at jeg alltid sier jeg skulle ønske jeg ikke hadde måttet flytte fra Storbritania:P (skulle jo gjerne hatt noen år til der borte, men det kan jo hende det blir i framtden)
Idag får jeg “the best of both worlds” med 4 timer på stiklestad før jeg fyker avgårdet til flyplassen og lander forhåpentligvis i Oslo i 23tiden ikveld🙂 Så er det tilbake til hverdagen mandag med jobb og etterhvert blir det vel trening og alt.. lurer på om jeg har noe mat igjen? hehe

English: Tomorrow it’s back to work again.. 3 weeks gone by so quickly :O I’ve spent a week in  Verdal.. i’m torn between how much i love spending summer days at stiklestad and going back to Oslove❤ the city i’ve grown to love over the year i’ve lived there.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , | 13 Comments

Post navigation

13 thoughts on “tilbake til hverdagen

  1. Det e fint å sjå at du trives i Norge å, d e sletters ikke så værst, har forstått d æ å nu, saaaavn. Åwe Stiklestad e fin-fint på sommer’s tid, virkelig kos. Sku ønsk æ kunnj spring rundt der lamme dæ! Ha ein fin flytur ne t Oslo, bli nok godt å kom sæ tbake t kvardan ska du sjå🙂

  2. Du får kose deg i Oslo da<3 =)
    SV;Takk ida=)
    uh,hadde nesten glemt det! sist gang jeg var innom var siden nede pga stor pågang. Men skal gjøre det nu=)

  3. Tiden går så raskt vettu, plutselig er ferien over :p Kos deg masse i Oslo🙂

  4. eg og e blitt veldig glad i oslo, sjøl om eg så gjerna sko bodd i Haugesund der vennene mine og familien min bor så e oslo blitt mitt andre hjem😉

    / takktakk du, krysse fingrane eg og😉

  5. Så bra du trives godt der:)

  6. Kjenner til det med å føle seg hjemme flere plasser, og jeg er bare glad for at du er i nærheten og trives jeg.😉 Trives selv her i sør. Vi må møtes snart!🙂

  7. Du er god du, Ida🙂 Bra du er så glad i Oslo og Norge! Jeg har alltid vært så unasjonalistisk. Syntes alt norsk er dårlig og teit, men jeg ble litt mer stolt av å være norsk da jeg så hvordan vi alle taklet det som skjedde.

  8. har egentlig aldri vært spesielt nasjonalistisk jeg heller, men det gjorde at jeg skjønte at jeg verdsetter det lille landet vårt ganske høyt

  9. / koste meg ekstremt mye på øya! men eg glømte heilt ut å vinka te lille blå o.O men men ska prøva meg igjen neste år😉

  10. SV;Tusen takk for konkurransetips!

  11. SV: Hihi, søta! ;* Tusen takk🙂

    Ja, du vet hvor lang den bussturen er :p Og når du i tillegg ikke kan røre deg fordi de foran og bak deg tar seg for godt til rette, er det IKKE morsomt :p

  12. SV: Det er vondt å savne, men veldig godt når man sees igjen❤ Vi får fokusere på det positive søte du🙂

  13. Så fiiint det er der : ) Da fikk du vel se i programmene gratis? eller kanskje det var gratisprogrammer uansett? ;p

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

