Jeg er trygg

Bare en liten post for å si at jeg har det bra, alle jeg kjenner har det bra!
Alle er bare i sjokk, jeg tror ikke helt på det.. i lille Norge..
klarer ikke helt å formulere meg selv om dette.. men jeg og alle jeg kjenner er trygge og uskadde.. takk og pris for at vi var heldig❤ ikke alle var det😦

Sterkt bilde som beskriver at i en stund som denne er vi alle nordmenn, sammen❤

Vil også gjerne dele en video som Kevin Holmli fra Verdal delte med oss på facebook idag, på bloggen sin sier han at han kjenner flere som pleier å være der og savner fortsatt noen av sine venner. Håper på gode nyheter Kevin.

I’m safe, all my dear ones are safe, what happened in Oslo yesterday seems like a bad dream, yet all the images are too real.

Categories: Uncategorized | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Jeg er trygg

  1. Er så glad du ikke var midt oppi det! Alt for mange måtte lide likevel.

  2. (If any of this turns out very wrong I apologise.)

    Jeg er så glad til vet at du og dine venner og familie var ikke fanget opp i det hele. Det er jeg tror flere sjokkerende som det var helt uventet. jeg er bare glad du er OK. Jeg er trist at dette har skjedd på nydelig lille Norge.

  3. Godt å høre at du er trygg, Ida!❤

  4. SV: Takk søte Ida og i like måte❤

  5. det bilde der seie mær enn tusen ord! godt å hørra at du e trygg og at du har det bra!

    / takktakk, eg og mine har det bra, så synd at så mången andre har fått livet sitt forandra så mye. eg tenne lys og sende tankar te de alle. detta e heilt uvirkelig!

  6. Glad du ikke va i oslo, man veit aldri.❤ Forferdelig, ubeskrivelig trist.

  7. ❤!

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

