Hello sunnmøre

20110717-170035.jpg

Er nesten flau over å innrømme det men selv om jeg har en mor som har bodd i ålesund i snart 6år, har jeg bare vært her to ganger før og begge var for 5 år siden. Siden wolverhampton turen gikk i vasken var det derfor lett å finne alternativ. Så nå sitter jeg i regnet på sunnmøre.. Jeg,mamma og broren min har både vært oppe på sukkertoppen og sett Alnes fyr. Tirsdag satser jeg på å få se igjen Karina igjen før jeg hopper på et fly ned til hovedstaden igjen på onsdag. Må gå ann å ha sommerferie ja:)

20110717-170124.jpg

20110717-170151.jpg

20110717-170427.jpg

English: since my wolves-plans fell through i decided to visit my mum. Haven’t been to Ålesund since 2006 so it was about time. So far we’ve hiked a little and seen a lighthouse:)
Going back to oslo on wednesday:)

Blogging from my iphone as my mum don’t have internet and my mac is in oslo

Categories: Uncategorized | 9 Comments

Post navigation

9 thoughts on “Hello sunnmøre

  1. I should learn more Norwegian, as I’m not sure what it says but I will guess at you had a lovely day out with your mum and brother? If so I hope you had a fab time.

    That first photo is lovely, I’d quite like to go there =]

  2. Hehe, det blir vel sånn at man ikke får besøkt familie like mye som man skulle ønske😛 MEN, det kom noe godt ut av å ikke få dratt til england og da😀

  3. så koselig! godt med litt ferie:)

  4. Kooooooos deg vennen!

  5. Fint me litte familietid🙂

  6. digg å komme hjem til familen. det gjør jeg selv i sommerferien🙂

  7. Så kipt at du ikke kunne dra til Wolverhampton, men det er jo alltid koselig å komme hjem da😀

    SV: Tusen takk for alle de fine komentarer du skrev til meg, det er koselig at du liker det jeg gjør😀

  8. Er jo ikke bare-bare å reise overalt når man går skole i England heller, da ;o

  9. Off :S Så grusomt! Godt å høre at du har det bra også, vennen! Tror ingen skjønner hva som har skjedd eller hvorfor. Det eneste som er sikkert er at minst èn mann er totalt sprengt i hodet og at uskyldige mennesker fikk svi for det…

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

