Adios Kollektiv, hello leilighet!

Endelig begynner ting å falle til ro her i Mosseveien, Stine har ordna og styra som en helt!
Hun er flink:) Har hatt flaks med flatmaten min syns jeg.

Tenkte jeg skulle vise noen before bilder, siden ting ikke er 100% på plass enda får dere ikke se after før om en stund.
Jeg mangler bl.a en hylle på rommet mitt og sånt, men det blir det blir.

Stua den dagen vi flytta inn

rommet mitt 1

rommet mitt part 2

Ellers har jeg for eksempel brukt tiden min på å trene litt og jeg har joina en nettside som heter Fitocracy hvor man registrer treningen sin, og får poeng og sånt (og man kan konkurrere litt med venner for motivasjon), Det er bare Beta, så det er ting jeg ikke helt har skjønt. Let me know hvis noen vil ha en invite?
Therese var så snill å innvie meg i dette fenomenet, som jeg liker so far.
Klarte forøvrig 5km på 35min på mølla idag, det høres kanskje ikke så imponerende ut, men for en med så dårlig kondis som meg er det en prestasjon å løpe 5km sammenhengende.
Jeg har og begynt å forberede meg til Harry Potter på onsdag sammen med Stine. Og igår så vi Bridesmaids på kino.
Veldig morsom, anbefales.

Nå blir det tacoparty ikveld med litt mer pottertime on the screen og sikkert litt sjokkis og annet godt, hvis ikke plutselig slenger på oss finkjolen og løper på byen i høye hæler, men jeg tviler på det siste.

English: life goes in here in Mosseveien, I’ve been lucky to find Stine to live with, she’s quite the housewife
Just added a few before pics of the flat (lounge and my bedroom), aftershots will come when we’re all done.
I’ve also managed to run 5km on the treadmill today, Go me! (to me that’s impressive hehe)

Tonight is taconight with potter and probably some snacks:)

Categories: fun, life | Tags: , , , , , | 10 Comments

Post navigation

10 thoughts on “Adios Kollektiv, hello leilighet!

  1. Flink du er🙂

    SV, Godt å høre😉 Den var helt klart verdt smertene😉 hehehehe.
    Ja alle gjør det, men ikke noe baby enda her😛 hehehe..

  2. SV: Flatmaten din har HELT rett – dette er virkelig en serie du burde få med deg! Trist det bare ble tre og en halv sesong, men allikevel… dette er en serie man kan se maaange ganger!🙂

    Tusen takk!

  3. kjekt å se dokke komme på plass! eg har så lyst å se bridesmaid! så den anbefales altså?

  4. anbefales så absolutt🙂 syns den var veldig morsom æ

  5. Leiligheten ser bra ut den:) Flinkis med å trene da,skal begynne å lette på rompa snart å begynne å gå lange turer igjen.Bare finne lysten igjen:) hehe.
    Gleder meg mye til HP, har lastet ned litt filmmusikk og hører på bl.a Hedwigs Theme osv:)
    SV;Ja,det er deilig å ha bloggen litt på avstand. Finne inspirasjon til nye innlegg,gjøre litt variasjon:)
    Så bra å høre,skal se på Bridesmaids med søsteren min på mandagen som kommer:)

    //Så bra:) wee! Gleder meg noe innmari, og ble rørt å se bildene fra før premieren i London. At skuespillerne ble så rørt<3
    Skal ditt med 3 andre venninner på midnattspremieren,men har ikke noe kapper eller noe annet. Men skal pynte meg litt:)

  6. Wow, det ser ut til å være meget god takhøyde i den nye leiligheten deres! Så bra at du trives i Mosseveien🙂
    Den siste filmen kommer til å bli en ufattelig følelsesmessig berg-og-dal-bane! Kommer til å sitte der å le et minutt, og hulke det neste. Bør huske vannfast mascara… Skal på midnattspremieren sammen med mamma og lillebror, og kan nesten ikke vente! Selv om hele filmprosessen vil være over. Harry Potter, på den annen side, vil aldri være det.❤
    Tenkte å se etter en spiss trollmannshatt, men de er jo nesten ikke blitt brukt i filmene siden de første to, så jeg tror ikke det prosjektet fortsettes på. Det jeg derimot skal ha på meg, er en trekvartsgenser jeg har designet selv! Her er det bilde av den; http://1.bp.blogspot.com/_ajdqBcF4HvY/TS3BJwZ___I/AAAAAAAAA4M/ghbJxqbIpjU/s1600/2r0.png Gleder meg til å ha denne på når filmeventyret avsluttes🙂
    Premieren i London var eksepsjonelt emosjonell, og jeg satt helt oppløst i tårer tilbake… De er så fantastiske! "Hogwarts will always be there to welcome you home".

  7. Hurra for innflytting! Harry Potter❤ vil SAAAAA se, men er paaa Skye, og der har de IKKE kino..

  8. SV: Ja det er en kjempe fin blogg🙂 anbefales å sjekke ut🙂

  9. Nå blir det endelig ordnings! Gratulerer så masse og koos deg😀

  10. Grattis med ny leilighet da:) gleder meg til å se after-bildene, alltid gøy med litt inspirasjon:) Har ikke helt kommet tilrette i den nye leiligheten vår her, tar litt lengre tid alt, med en ekstra person i hus. Men jeg klager ikke;)

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

