nyleiligheten, sommer og sol?

Den siste er egentlig så gyldig, men fikk et hett tips om å begynne å sverme litt for da kommer sommerværet.
Mulig det må prøves for å se om det gjør den kommende sommerferien bra…
Har bodd i den nye leiligheten i litt over 1mnd nå, it’s feels GREAT!
Har enda ikke blitt ferdig med å pakke ut, derav ingen bilder riktig enda (men det kommer, promise)
Internetten er også ferdigstilt så nå er jeg tilbake i den virtuelle verden, eller jeg prøver ihvertfall!
Nå som vi er bare to som bor sammen er det mye som skal fikses, som tidligere nevnt, internett, så er det strøm og nettleie, så må man jo ha forskjellig forsikringer. plutselig ble man litt mer voksen når man flytta ut av kollektiv og inn sammen med FineStine!

20110707-161611.jpg

kake nr 2🙂

Ellers har jeg i den siste måneden vært i to bursdager, bakt to oreokaker, sagt hadet til 6 barn som slutter i barnehagen, vært på sommerfest, kjøpt støvsuger og ellers egentlig bare jobba. 1 dag igjen til ferie!

En ferie jeg hadde store planer for, en ferie som blir ødelagt av at den faktisk befinner seg midt i fellesferien.. Min drømmetur til Bestis i Wolves er utsatt på ubestemt tid (og jeg griner litt over det enda), fordi flybilletter koster en kvart månedslønn, og jeg fikk ikke alle feriepengene mine fordi det hadde skjedd en feil! Håper det blir en tur iløpet av høsten ihvertfall, jeg hadde jo gleda meg sånn til å se deres nyleilighet…
det som det derimot blir no av er PotterTime neste torsdag og spa med beste Stine.
En tur til Trøndelag blir det og, men hvor lenge vet jeg ikke enda..

har fortsatt en hel haug med bloglovin innlegg å ta igjen.. dere er jo så aktive hehe, men da har jeg mye lesestoff å glede meg til de første dagene i ferien🙂 jippi!

so long.g

English: 1 month in the new flat, will post pictures soon, but there’s still quite a bit left.
My summer plans fell through, so no trip to see Renate in Wolves, but i do get to see harry potter with Stine next week! YAY! other than that, growing up and living in a flat proves to be expencive, yet quite nice🙂

Categories: life | 8 Comments

Post navigation

8 thoughts on “nyleiligheten, sommer og sol?

  1. kjekt med ein ppdttering søte deg:)

  2. SV: Takk🙂 Utsikten er helt fantastisk❤
    Godt sagt Ida❤

  3. sv: Hvilken hudtype har du?🙂 Jeg har tørr hud og bruker Decleor Cleansing Cream og Toner. Da trenger jeg ikke vann! Har jeg dårlig tid bruker jeg Cleansing Water. Ellers bruker jeg Decleor Hydra floral Cream og mask bruker jeg som nattkrem eller hvis huden trenger litt ekstra fukt🙂 Disse produktene funker hvertfall kjempe fint på huden min🙂 Bruker også MD formulations face & body scrub!

    Håper dette hjalp litt!🙂

  4. sv: Tuuusen taaakk🙂 Virker somd et kommer til å gå bra dette her! Jeg håper hvertfall det! De kakene så VELDIG gode ut!
    Synd at turen til Wolves ble utsatt! Men tiden kommer til å gå fort, så det er ikke så lenge til du møter bestisen din igjen🙂

  5. Yeah med 1 mnd i ny leilighet:) høres fint ut det!:)
    SV;shit,glemte Misha og Gerad:P hehe. får komme på min reviderte liste. .Ellers så får jeg øke antallet:P er jo mange kjekkaser som går på denne jord:P
    På min forrige liste valgte jeg også med jared,men denne her ble bare jensen med. blir bare mer og mer jensen fan. <3hihi

    //Så bra, fortell meg om den er verdt å se på kino eller leie hjemme typ film:) kos deg!

    //Ja, virker som en spennende og annerledes film.
    Likte også boka litt bedre,men følte også at man forstod litt mer av filmen når man fikk lest boka. du føler litt mer av den "sorgen" kanskje susie har over at hun ikke lenger kan være i den "levende " verden. Jeg satt å små snufset og gråt i deler av boka. er litt sånn når jeg leser bøker,lever meg virkelig inn:) hehe:P

  6. SV: Takk Ida❤
    Sol her nå i hvert fall😉 Digg!

  7. sv: Greit med et lite avbrekk ja! Men merka det at jeg gikk ikke ned noe særlig siden i går :O Så kan ha et avbrekk iblant.. men ikke ofte!🙂 hehhehe!😀

  8. SV: Godt sagt, Ida🙂 Og du har selvsagt rett også😉

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

